FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Renault Magnum Integral // SOLD Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
kam3903



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszyce

PostWysłany: Czw 18:40, 17 Maj 2012 Powrót do góry

xkierowcax2 napisał:
Kolego jakie kierunki robi Magnumka ?
Ładne zdjęcie to ostatnie, co ja piszę ;p wszystkie 3 fotki bardzo artystyczne. Pozdrawiam.


Magnumka robi tylko i wyłącznie Polskę.
Zobacz profil autora
kam3903



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszyce

PostWysłany: Sob 19:54, 10 Sie 2013 Powrót do góry

Łoooo matko boska ile ja zdjęć nie dodawałem....

<center>Na początek, taka ogólna fotka na autka

[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz już fotki przedstawiające prace przy aucie które miały miejsce przez ostanie 3 dni
[link widoczny dla zalogowanych]

Pierwsze próby malowania emblematu.
[link widoczny dla zalogowanych]

Efekt końcowy na jednej z felg
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak to wygląda z lewej strony pojazdy, prawa jest identyczna
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja po lewej maluję ranty kuzyn emblematy po prawej, prace trwają.
[link widoczny dla zalogowanych]


Jedna z moich mało typowych pozycji pomagających malować.
[link widoczny dla zalogowanych]
</center>
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania.
Zobacz profil autora
DaroBTC



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kamienica Dolna[RDE]

PostWysłany: Sob 19:58, 10 Sie 2013 Powrót do góry

Świetnie, tylko czekam na to jak wygląda całość. Smile
Zobacz profil autora
mobil1994



Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: Sob 20:10, 10 Sie 2013 Powrót do góry

I praca wykonana samemu czyli jakiś grosz zaoszczędzony. Efekt fajny, teraz możesz dumnie oglądać kółka na naczepie.
Zobacz profil autora
Biniek



Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Byczyna Opolskie

PostWysłany: Sob 21:25, 10 Sie 2013 Powrót do góry

Kolego pałeczkami do uszu by ci lepiej było to pomalować niż pędzlem ja tak robiłem to fajnie i równo wyszło
Zobacz profil autora
kam3903



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszyce

PostWysłany: Sob 21:27, 10 Sie 2013 Powrót do góry

Biniek napisał:
Kolego pałeczkami do uszu by ci lepiej było to pomalować niż pędzlem ja tak robiłem to fajnie i równo wyszło


Widzisz na przyszłość wypróbuje bo za tydzień malowanie u drugiej naczepy,
chociaż miałem dobry pędzel bo był od plakatówek i był twardy bardzo.
Zobacz profil autora
Biniek



Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Byczyna Opolskie

PostWysłany: Sob 23:18, 10 Sie 2013 Powrót do góry

aham no ja tam pałeczkami sobie malowałem i ci powiem zdało to egzamin bynajmniej u mnie hehe
Zobacz profil autora
kam3903



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszyce

PostWysłany: Pon 19:51, 14 Paź 2013 Powrót do góry

<center>

Madzia magdalenka Smile
Przebieg blisko 2 melonom.
Auto sprawuje się bez problemowo jeździ aż miło.

[link widoczny dla zalogowanych] </center>
Zobacz profil autora
maniekTGA



Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Wschowa

PostWysłany: Czw 9:09, 17 Kwi 2014 Powrót do góry

Przeglądając internety znalazłem twoją Magnumke może już widziałeś ale co tam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez maniekTGA dnia Czw 9:13, 17 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
DamianFH



Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:43, 18 Kwi 2014 Powrót do góry

Magnumeczka widziana we wtorek leciała na Zawiercie.


Ostatnio zmieniony przez DamianFH dnia Nie 14:03, 13 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kam3903



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszyce

PostWysłany: Pon 21:48, 21 Kwi 2014 Powrót do góry

maniekTGA napisał:
Przeglądając internety znalazłem twoją Magnumke może już widziałeś ale co tam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]



Dzięki Very Happy na każdej fotce brudna jak nie wiem co, ale to hyba z okresu zimowego zdjęcia Smile

DamianFH Zgadza się.
Zobacz profil autora
DamianFH



Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:54, 12 Lip 2014 Powrót do góry

Wczoraj w Dąbrowie Górniczej.


[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przepraszam za słabą jakość ale w ostatniej chwili poznałem auto Razz.
Zobacz profil autora
tskz



Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:21, 20 Paź 2014 Powrót do góry

Sorry za mega odkop ale wczoraj widziałem nowe wozidło pod domem u ciebie i volvo. Very Happy
Zobacz profil autora
Scania14



Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:00, 20 Lis 2014 Powrót do góry

Pięknie. Fajnie, że ktoś dba jeszcze o takie autka. Very Happy
Zobacz profil autora
Albertos



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 3:57, 07 Gru 2014 Powrót do góry

Widziana w piątek w Zawierciu, powiem że fajnie się prezentuje zestaw Twisted Evil
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin