FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Pensja, a miesięczna kilometrówka Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Quba



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 18:22, 14 Mar 2008 Powrót do góry

Cytat:
Osobiście nie wierzę w historie, że przy 10 tys. km przebiegu kierowca dostanie 5.000 PLN na rękę


No to Kolego uwierz. Przy znacznie mniejszym przebiegu można otrzymać jeszcze wyższą stawkę DO RęKI! Polskie realia się zmieniają i trzeba się z tego cieszyć..Naprawdę, takie firmy się zdarzają..

Jak jest w rzeczywistości w Pekaesie?Nie wiem, nie miałem z tą firmą styczności poza rozmowami z kierowcami na parkingach. Jak wiadomo, najłatwiej i najszybciej roznoszą się plotki..Pozdrawiam Smile
Zobacz profil autora
piotros



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:25, 20 Mar 2008 Powrót do góry

Quba - wytłumacz mi proszę, jak ma się utrzymać firma, której samochody będą jeździły średnio 10 tys. km miesięcznie bez dokładania do interesu.....po jakich stawkach musiałaby jeździć, żeby opłacić nie tylko paliwo i kierowcę, ale i naprawy, amortyzację pojazdów, leasingi, ogólne koszty infrastruktury i zarządu, płace księgowych, spedytorów itp.....Na takiej filozofii biznesu to można jechać na krótki dystans przez parę lat, ale potem koniec jest taki jak ś.p. Rico, czy - jak się coraz głośniej mówi - podobną drogą może pójść Vos....

Sory, ale uwierzę w coś takiego w przypadku firmy, gdzie dwóch szwagrów jeździ wspólnym ciągnikiem i nie mają takich kosztów....

Porównaj sobie parę czynników - kursy walut dzisiaj i rok temu; ceny paliwa dzisiaj i rok temu; stawki frachtów dzisiaj i rok temu.....zauważysz, że pierwsze dwa czynniki są coraz bardziej niekorzystne, ale ceny transportu wcale tak nie galopują, a wręcz coraz więcej klientów szuka oszczędności i tnie stawki....

Biorąc to wszystko pod uwagę, mówię szczerze, że uważam że to robienie ludziom wody z mózgu, bo każdy chciałby zarobić ale się nie narobić Smile

Pozdrawiam
Zobacz profil autora
Quba



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 6:54, 26 Mar 2008 Powrót do góry

Cytat:
Quba - odrobiłeś zadanie domowe? Odpiszesz coś? Smile


Hm..kurde, czy ja wszcząłem jakąś dyskusję? Razz Przecież na temat firmy, z braku informacji się nie wypowiedziałem.. Smile Liczę na wyjaśnienie.. Razz
Zobacz profil autora
piotros



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:59, 26 Mar 2008 Powrót do góry

Quba, napisałeś:
Cytat:
No to Kolego uwierz. Przy znacznie mniejszym przebiegu można otrzymać jeszcze wyższą stawkę DO RęKI! Polskie realia się zmieniają i trzeba się z tego cieszyć..Naprawdę, takie firmy się zdarzają..


Na to ja stwierdziłem, że to co napisałeś:
Cytat:
to robienie ludziom wody z mózgu


I poprosiłem, żebyś wytłumaczył jak ma się utrzymać firma, której pojazdy będą jeździły średnio 10 tys. km miesięcznie i która będzie płaciła kierowcom 5.000 zł na rękę...
Zobacz profil autora
Quba



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 17:00, 26 Mar 2008 Powrót do góry

Kolego..to jest żaden problem, nawet przy wypłaceniu kierowcy prawie 7 tysięcy na rękę!! Weź pod uwagę frachty, które są uzależnione od ładunków... Być może jest to dla Ciebie dziwne ale..nie będę próbował za wszelką cenę tego tłumaczyć! Pozdrawiam..
Zobacz profil autora
JoHn



Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:26, 26 Mar 2008 Powrót do góry

Uwierz mi kolego piotros, że taka firma może się utrzymać. Przykładem jest firma Borek. Właściciel(e) doszedł do wniosku, że nie warto się zabijać i wystarczy mu 2 kółeczka np. PL-NL-RUS w miesiącu. Jemu nawet z zestawu w leasingu zostanie z 4 tyś po zapłacie kierowcy około 5 tyś. A przy takiej liczbie aut szeryf wychodzi na swoje i kierowcy nie narzekają.
Tobie może trudno coś takiego zrozumieć bo w Direxie wszędzie im śpieszno. Szkoda swoich nerwów jak i kierowców. Pozdrawiam.
Zobacz profil autora
piotros



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:42, 27 Mar 2008 Powrót do góry

Quba - z każdym postem podnosisz kwotę wypłaty....jutro nie będzie problemem 10 tys. na rękę? Nie bierze tego za osobistą wycieczkę, ale uważam, że piszesz po prostu bzdury - jeśli uważasz że nie, to napisz konkretnie po jakich stawkach firma musiałaby robić te 10 tys. km średnio w miesiącu, żeby takie pieniądze płacić...

JoHn - z czystej ciekawości, ile aut posiada firma Borek i co to za firma? Przyznam szczerze, że trudno jest mi to zrozumieć, bo moja praca polega m.in. na tym, żeby kontrolować ogólne koszty...
Zobacz profil autora
Quba



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 12:05, 27 Mar 2008 Powrót do góry

Nie będę rozwijał wątku, który i tak znajduję się nie w tym miejscu, co potrzeba..

Nie chciałbym abyśmy zaczynali jakieś" forumowe konflikty". Powiem jedynie tyle- są takie firmy, w których możesz tyle zarobić i to nie jest dla mnie nic dziwnego..Skoro Twoja praca polega na kontrolowaniu kosztów, niech polega dalej..Ja mówię to co wiem i..nic prawdy nie zmieni. Widocznie masz doczynienia z firmą, w której kierowca dostaje mniejszą wypłatę, a firma zapewne zajmuję się transportem towarów mniej opłacalnych..Nie wnikam i..uznaję temat za zamknięty Smile Pozdrawiam...

P.S.
Jeżeli naprawdę "siedzisz"w tym, w co nie śmiałbym wątpić, to po przemyśleniach dojdziesz do celu..
Zobacz profil autora
piotros



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:56, 27 Mar 2008 Powrót do góry

Quba z jednym się zgodzę, dyskusja odbiegła znacząco od Pekaesu Smile
Ale nadal będę twierdził, że za nie-ADR-owe produktyklienci nie płacą tyle, żeby było tak jak mówisz Smile Pozdrawiam
Zobacz profil autora
Quba



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 7:54, 05 Kwi 2008 Powrót do góry

Przepraszam baardzo za nie odzywanie się ale..szcerze powiem, że nie zauwazyłem tego oddzielonego tematu. Sądziłem, że posty usunięto i..basta Smile

Skoro znajdujemy się w temacie, w którym można sobie o tym podyskutować..dlaczego nie mielibyśmy wymienić poglądów i dowiedzieć się czegoś więcej..

Kontynuując nasz burzliwy wątek Razz Firma transportowa, posiadająca w swojej flocie tylko i wyłącznie chłodnie jest w stanie zapewnić takie wynagrodzenie kierowcom. I wcale nie muszą być przewożone towary ADR. Poza popularną spożywką, roślnkami, mięsem istnieją też inne, droogie towary, których przewóz, nawet w śladowej ilości może dostarczyć firmie kosmiczne pieniądze. Załóżmy, że przewozisz farmaceutyki..I nie koniecznie muszą mieć w sobie cząsteczki, które zmuszają do przewozu z pomarańczową tabliczką.

Jeszcze jedno- pamiętaj, że są firmy, które są ZAMKNIĘTE dla innych przewoźników. Firma "XXXX" ma wyłączność na przewozy w firmie "YYYY". Stłe kierunki, stałe trasy, stałe pieniążki..Dochodzi druga, tzrecia taka firma..I wtedy przedsiębiorstwo "XXXX" ma już kilka stałych zleceniodawców..Samochody są eksploatowane mało, jak już mówiłem rzadkością jest 10 tysięcy(pomijając daleki Wschód) , a ich ilość jest określona, przez co nie potrzebne są zakupy itd.. Smile

Mam nadzieję, że w końcu uda nam się dojśc do porozumienia..
Zobacz profil autora
W1 DAMIAN



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WOT->WM

PostWysłany: Sob 8:26, 05 Kwi 2008 Powrót do góry

Najlepiej jest teraz chyba w firmach, które posiadają transport na swoje potrzeby, bo u nich nie liczy się zarobek z transportu. Co do ładunków chłodniczych to chyba jednak stać firmy na pensje 5000 skoro nie raz po Hiszpanii robi się 1000km, żeby dojechać na załadunek. W przypadku ładunków, które idą na wschód te pieniądze są na pewno większe, ponieważ niektórym firmom opłaca się wysłać pusty zestaw do NL po to, żeby pojechać z nim później na Moskwę. Pieniądze z frachtów są tylko dużo firm nabrało w leasingi samochodów i niestety, ale auta stawiają na pierwszym miejscu, dopiero na samym końcu kierowców.
Zobacz profil autora
Quba



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 12:39, 05 Kwi 2008 Powrót do góry

Damianie, żeby zarobić te 5000 tysięcy, o któych wspominasz czy nawet więcej, nie trzeba ani jeździć na wschód ani robić tego tysiąca po Hiszpanii.

Widzisz, jeżeli frachty są duże to i leasing będzie spłacony i kierowca wyjdzie z pełnym portfelem. Wszystko da się pogodzić, wbrew temu co myślą niedowiarkowie Razz (czyt. Kolega Piotros) Razz Pozdrawiam
Zobacz profil autora
młody-drajwer



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pon 14:22, 16 Cze 2008 Powrót do góry

Kolega quba dobrze mówi.Co prawda niejestem drajwerem ale jezdrze z wujaszkiem w trasy i sie oriętuje mniej więcej ile moze zarobic taki dobry drajwer z doswiadczeniem.Np jak wujaszek wykręci 13 tys km w miesiącu to juz wychodzi prawie 4000zł na miesiąc no i jeszcze dochodzi do tego np 1000zł z stałego czy jak to sie tam nazywa.No ale on to naprawde kręci kilometry i ma tocho elektronicznie.Nic nienaciąga zgodnie z czasem pracy.I jezdzi po całej europie.Krajówki wogule nierobi.i co tydzien jest w domku prawie.

Aa i jeszcze powiem ze moim zdaniem na kilometrówce sie więcej zarobi niz tak normalnie.No oczywiscie jesli komus sie chce jezdzic.Znam takich gosci ze w mies zrobi 5 tys kilometrów i jeszcze potem chce na rekę 4 tys wypłaty no i jeszcze paliwo opier.....nooo znam znam takich gosci
Takze moim zdaniem wiecej sie zarobi na kilometrówce

I sobie Dafikiem 105 piątką na małyc kołach pomyka.Normalnie ma wypas.

Jeszcze raz napiszesz posta pod postem- dostaniesz Warna. Zapoznaj się z regulaminem forum. || Mariusz
Zobacz profil autora
patryk1973



Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OTWOCK CITY

PostWysłany: Sob 20:17, 19 Lip 2008 Powrót do góry

piotros napisał:
Quba z jednym się zgodzę, dyskusja odbiegła znacząco od Pekaesu Smile
Ale nadal będę twierdził, że za nie-ADR-owe produktyklienci nie płacą tyle, żeby było tak jak mówisz Smile Pozdrawiam


nawiązujac do tematu, płaca i to jak , za kółko esp-lt-esp moza otrzymać cene d0 10.ty euro, chociaż teraz może być to troche cieżkie i skomplikowane , ale wykonalne , mówie oczywieście o "ref".
pozdro.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin