FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 CARGO69 - Szczecin Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Grodek



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wyszków

PostWysłany: Nie 13:52, 14 Lut 2010 Powrót do góry

Kontakt:
Dyrektor Transportu Mirosław Polaczek
tel. (+48 91) 42 57 230 - [link widoczny dla zalogowanych]



Transport

W dziale transportu zajmujemy się przewozem towarów na wszystkich trasach krajowych i zagranicznych.

Prowadzimy kompleksową obsługę transportu w systemie kontenerów wymiennych S.B.T. Oprócz tego dysponujemy samochodami standardowymi i specjalistycznymi, takimi jak naczepy mega o podwyższonej kubaturze do przewozu ładunków niebezpiecznych (zgodnie z konwencją ADR), do ładunków nadgabarytowych, ciężkich i nienormatywnych. Załatwiamy wszelkie formalności, a także eskortę służb policyjnych i pilotaż na terenie całej Europy. Tabor, który stawiamy do Państwa dyspozycji, wyposażony jest w system GPS, umożliwiający stały nadzór satelitarny, ponadto samochody wyposażone są w telefony komórkowe, umożliwiające stałą łączność.

Każdy przewożony przez nas towar jest ubezpieczony na minimum 300 000 USD.

Jeżeli mają Państwo jakieś pytania, chętnie na nie odpowiemy.


Pion spedycji to jeden z podstawowych elementów budujących markę naszej firmy.

Wielkość obsługiwanej masy towarowej, szeroki wachlarz oferowanych usług pozwala nam, pomimo silnej konkurencji, umacniać swoją pozycję na spedycyjnym rynku krajowym i zagranicznym.

Stałe umowy i porozumienia z ponad 200 przewoźnikami świadczą o naszej uczciwości i partnerstwie w interesach.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Jesteśmy nowocześnie zarządzanym i prężnie rozwijającym się przedsiębiorstwem logistycznym. Duża konkurencja na rynku usług branży TSL jest dla nas wyzwaniem, które mobilizuje nas nie tylko do spełniania oczekiwań naszych klientów ale również do uprzedzania ich życzeń. Klienci bowiem są dla nas najważniejsi i to Ich sukcesy pozwalają nam na tak dynamiczny rozwój. Sukcesy naszych klientów osiągane są również dzięki naszej codziennej pracy która gwarantuje wysoką jakość, bezpieczeństwo oraz partnerstwo.


Ostatnio zmieniony przez Grodek dnia Nie 13:55, 14 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
LUKE
Administrator


Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek

PostWysłany: Nie 14:04, 14 Lut 2010 Powrót do góry

Ojciec usera Tajny z PTF:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
Tajny



Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Choszczno (ZCH)

PostWysłany: Nie 14:13, 14 Lut 2010 Powrót do góry

Nie tylko ojciec, ale i Tajny. Dlaczego nie zapukałeś wtedy? Ja także byłem w trasie. Kilka rajek dalej nie było drugiego FH? Wink
Zobacz profil autora
LUKE
Administrator


Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek

PostWysłany: Nie 14:17, 14 Lut 2010 Powrót do góry

To ładny lipton wyszedł. Było drugie FH, myślałem, że oni obaj siedzą, a ja stałem na przeciwko was a bardziej tego drugiego FH, obok Pajdowej Scanii raczyliśmy się % Wink
Zobacz profil autora
Tajny



Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Choszczno (ZCH)

PostWysłany: Nie 14:21, 14 Lut 2010 Powrót do góry

Zależy którego dnia. W sobotę siedzieli w tym drugim, a ja u siebie, zaś w niedziele siedzieliśmy u nas. Kilka rajek w prawo (za toaletami) stała biała Scania R420 z niskim dachem z PKS Gorzów Wlkp. - to mój wujek. On też z nami siedział.
Zobacz profil autora
matis



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świebodzin

PostWysłany: Nie 21:36, 14 Lut 2010 Powrót do góry

To ładnie się chłopaki mineliście, no może kiedy indziej się spykniecie a może i ja się gdzieś tam przyczłapie Very Happy
Zobacz profil autora
Amigo
Kierowca


Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: Pon 22:19, 15 Lut 2010 Powrót do góry

To ja tak może z innej beczki.
Pytania trzy:
System pracy 3 na 1 lub coś w tych klimatach czy w tamtą i z powrotem.
I kierunki obsługiwane to all Europa czy jakiś preferowane rejony.
Flota jak się orientuje Volvo i MB w tych trochę niższych kabinach tak ?


Ostatnio zmieniony przez Amigo dnia Wto 15:14, 16 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Tajny



Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Choszczno (ZCH)

PostWysłany: Pon 17:16, 22 Lut 2010 Powrót do góry

System pracy... Nie ma żadnego unormowanego. Przeważnie jest to tak, że 4-5 dni w trasie i weekend w domu. Bywa też tak, że się jeździ ok. półtora tygodnia i weekend w domu. Zazwyczaj są to trasy "tam i z powrotem".
Każdy kierowca ma swój samochód i przeważnie trzyma się je pod przysłowiowym domem.
Kierunki, to głównie Holandia, Belgia, Anglia i Francja. Do NL i B są stałe ładunki i stałe powroty na kraj. Natomiast jeżeli trafi się Anglia, to również są stałe ładunki, ale rzadko kiedy jest powrót od razu do Polski. Przeważnie wygląda to tak. Anglia - Francja - Polska. 99% roboty jest stała. Miejsca załadunków i rozładunków praktycznie się nie zmieniają.
Flota to:

2 x Mercedes-Benz Actros 1844 MS z naczepami Krone Mega Liner (2008r)

5 x Mercedes-Benz Actros 2544 MS z podwoziami Wecona i starymi przyczepami Sommera (Actros 2008r, Sommer 2002/2004r) BDF

10 x Volvo FH 440 Euro5 Globetrotter z podwoziami Wecona i starymi przyczepami Sommera (FH 2008r, Sommer 2002r) BDF

6 x Volvo FH 440 Euro5 Globetrotter z podwoziami i przyczepami Primbox Zremb Wrocław (2006r) BDF

6 x Mercedes-Benz Actros 2544 L z podwoziami i przyczepami Sommera (2005r) BDF

4 x Mercedes-Benz Actros 2544 L z podwoziami i przyczepami Sommera (2004r) BDF

Kontenery:

Szmaty - Vikstrom&Betz;
Firany - Wecon

Wszystkie zestawy są w firmie od nowości. Wink
Zobacz profil autora
Amigo
Kierowca


Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: Pon 18:21, 22 Lut 2010 Powrót do góry

Dzięki za wszystkie informacje a jeszcze tak zapytam co by nie pisać tylko podziękowań.
Czy w związku z tym że auto pod dom to jeżdżą kierowcy tylko z regionu Szczecina czy może z innych części polski też.
Oraz jak można oczywiście zapytać system płacy to % z frachtu, dietka kilometrówka, czy jakieś inne sposoby i ile się w takim normalnym miesiącu da zarobić. Jak nie chcesz pisać na forum to pomiń to pytanie i daj na Pw jak możesz.
Zobacz profil autora
Tajny



Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Choszczno (ZCH)

PostWysłany: Wto 14:14, 23 Lut 2010 Powrót do góry

Kierowcy jeżdżą głównie z województwa Zachodniopomorskiego, ale zdarzają się też i wyjątki. Jeździli ludzie i z Gdańska i okolic Olsztyna.
Nie jestem pewien, ale chyba nowi mają % od frachtu, a starsi stażem mają diety. Smile Zarobki... No bez fajerwerków.
Zobacz profil autora
Tajny



Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Choszczno (ZCH)

PostWysłany: Wto 17:35, 01 Lis 2011 Powrót do góry

Kilka moich starych zdjęć...

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin