FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Samochody ciężarowe na wyposażeniu Wojska Polskiego Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
VOLVO189



Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 1257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MINSK MAZOWIECKI

PostWysłany: Pią 0:24, 25 Mar 2011 Powrót do góry

Witam jako ze zakładam temat o pojazdach wojskowych które służą
Wojsku Polskim jak i również na naszych lotniskach

wiec ja zacznęWink
HUMMER H1 z jednostki Żandarmerii Wojskowej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


pojazd ciężarowe służące wojsku
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

STAR WERSJI CYSTERN
[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


ktoś kupił prywatnie
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]


Znalezione w necie lub na aukcjach
Ził 130 REFLEKTOR LOTNISKOWY
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Star 266 WARSZTAT TECHNICZNY B1SAM
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Pojazdy lotniskowe;)
SSD- STARTOWE STANOWISKO DOWODZENIA

Startowe Stanowisko Dowodzenia był
to wydzielony obszar, na którym stacjonowała
grupa doświadczonych radiotechników przeszkolonych
na kierunku inżynieryjno-technicznym. Mieli oni specjalne,
lotnicze lornetki i zgłaszali nieprawidłowości związane z
lotem samolotów (np. czy samolot podchodzący do lądowania
ma wysunięte podwozie). Na terenie SSD zwykle stała ciężarówka z
radarem. Potocznie mówiło się o niej "KRASULA". Co więcej SSD miały
spełniać zadania wieży kontroli lotów,(tyle że w warunkach polowych),
gdyby z jakichś przyczyn 'wieża' nie mogłaby sprawować kontroli nad lotami.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

DYWIZJON ZABEZPIECZENIA
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]

Samochód dużej ładowności powiększonej mobilności JELCZ-662 jest produkowany od 2002 r. Samochody te mają zastąpić użytkowane w wojskach lądowych pojazdy KRAZ-255B, które nie spełniają obecnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
Konstrukcja samochodu JELCZ-662 bazuje na podłużnicowej ramie nośnej o podwójnym profilu ceowym. Pojazd jest wyposażony w silnik wysokoprężny IVECO typ CURSOR 10. Napęd przekazywany jest przez skrzynię biegów o szesnastu przełożeniach (+ wsteczny) i skrzynię rozdzielczą z międzyosiowym mechanizmem różnicowym na wszystkie koła pojazdu. Kabina pojazdu wyposażona jest w punkty mocowania dodatkowych osłon z blach pancernych. Na bazie samochodu JELCZ-662 zostało skonstruowane podwozie bazowe JELCZ-862, na którym zamontowano urządzenia samozaładowcze MULTILIFT Mk IV lub żurawie HIAB. JELCZ-662 wykorzystywany jest w wojskach lądowych jako środek transportu ładunków w pododdziałach logistycznych na poziomie operacyjnym. Skrzynia ładunkowa przystosowana jest do transportu kontenerów dwudziestostopowych wg standardu ISO. Na bazie podwozia tego pojazdu produkowane są cysterny paliwowe.

Dane taktyczno-techniczne samochodu JELCZ-662 w wersji podstawowej:
Nadwozie: skrzyniowy lub podwozie pod zabudowy specjalistyczne (np. cysterna, konterner, do przewozu materiałów sypkich, wyrzutnia rakiet WR40 Langusta), opancerzenie odporne na kaliber 7,62 mm
Liczba miejsc w kabinie: 2
Masa własna: 12500-13 510 kg
Ładowność maksymalna: 10 490 kg (13 240 kg - techniczna)
Holowanie przyczepy: do 16000 kg
Długość: 9315 mm
Szerokość: 2552 mm
Wysokość: 3292 mm
Silnik: Iveco Cursor 8 / 10 diesel
Moc maksymalna: 350 / 430 KM (316 kW) przy 2100 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy: 1900 Nm przy 1050 obr./min.
Prędkość maksymalna na drodze: 85 km/h (ogranicznik)
Zdolność pokonywania wzniesień: 60%
Prześwit: 600 mm
Głębokość brodzenia: do 0,7 m
Zasięg: 650 km
Tolerancja klimatyczna: -30-+50° C


Ostatnio zmieniony przez VOLVO189 dnia Pią 19:59, 23 Wrz 2011, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
vectra



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Drzewica

PostWysłany: Sob 7:59, 02 Kwi 2011 Powrót do góry

Bardzo ciekawa galeria. Takiego Stara 266 z zabudową SSD to jeszcze na oczy nie widziałem. czekam na więcej ciekawych zdjęć
.


Ostatnio zmieniony przez vectra dnia Sob 8:00, 02 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
VOLVO189



Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 1257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MINSK MAZOWIECKI

PostWysłany: Wto 19:42, 12 Kwi 2011 Powrót do góry

Proszę bardzo jak uda więcej złapać to podzielę z wami Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

VOLVO FM ODKURZACZ LOTNISKOWY
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

STAR 266 STARTOWE STANOWISKO DOWODZENIA
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

STAR 266
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


KOLEJNY STAR 200
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]



JELCZ
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Saurer - to dawne szwajcarskie przedsiębiorstwo
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ŻANDARMERIA WOJSKOWA

Dzik – opancerzony samochód produkcji polskiej. Wytwarzany przez AMZ-Kutno w Kutnie od 2004 roku. Przeznaczony do celów patrolowo-interwencyjnych, może być wykorzystywany przez służby porządku publicznego i siły zbrojne. Pancerz zapewnia ochronę przed pociskami pośrednimi kalibru 7,62mm.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Pojazd patrolowo-interwencyjny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]



Terenowy interwencyjny wóz dowodzenia ŻW
[link widoczny dla zalogowanych]

LOTNISKOWA STRAŻ POŻARNA
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ZIŁ
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

IVECO
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

http://www.youtube.com/watch?v=6jlf6jvuT6g&feature=

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


polskie radary wojskowe
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez VOLVO189 dnia Nie 20:40, 02 Paź 2011, w całości zmieniany 7 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin