FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Przeładowany kontener Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
lopez001



Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:15, 04 Sty 2011 Powrót do góry

Witam.
Interesuje mnie taka jedna sprawa. Chodzi o przewóz kontenerów.
Otóż jeśli kontener jest załadowany i przekracza DMC 40 ton,kto ponosi karę podczas kontroli?? Kierowca, firma transportowa czy firma która naładowała kontener??
Wiadomo że kontenery przeważnie przychodzą zaplombowane więc w takich sytuacjach kierowca za wiele nie zdziała a kare dostanie za coś co się nie należy.
Jestem ciekawy ponieważ dostaję oferty pracy na kontenery, a pracowałem wcześniej w firmie w której bardzo przestrzegano DMC. Auto które było załadowane ponad 41 nie wyjeżdżało z placu
Proszę o odpowiedź
Zobacz profil autora
adamadeusz
Kierowca


Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 18:33, 04 Sty 2011 Powrót do góry

Z tego co mi mówiono na kursach, przy transporcie kombinowanym ( w tym właśnie kontenery ) DMC pojazdu może wynosić 42 tony. Co do tego kto odpowiada za przeładowany kontener, to niestety nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć na to pytanie, bo nie mam najmniejszego pojęcia o tym. Niby jest powiedziane, że kierowca po odebraniu towaru jest odpowiedzialny za niego i skoro nie widzisz żadnych przeciw wskazań to go zabierasz, ale to tylko się tak mówi, a każdy wie jak jest, nie podoba się to do widzenia. Pozdrawiam Smile
Zobacz profil autora
intercoller
Kierowca


Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbki

PostWysłany: Wto 22:22, 04 Sty 2011 Powrót do góry

Od nie dawna firmy wożące kontenery zaczęły kupować dość ciekawe zestawy. Jeżdżąc w stronę Gdańska często się takie widzi. Są to auta o większej ilości kół. Zapewne mają też zmienione masy całkowite. Są to najczęściej tzw pusher-y ( oś pchana). Naczepy też widać jakieś łączone.
Zobacz profil autora
lopez001



Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:18, 05 Sty 2011 Powrót do góry

aha dzięki...dopytam gdzieś jeszcze i jak coś będę wiedział to napiszę tutaj...
zainteresowałem się tym bo swojego czasu jeździłem w Cementowni Ożarów na cementonaczepie. Wjazd był wspólny dla wszystkich aut niezależnie czy brało się cement luzem czy workowany na paletach...
Przyjechał kiedyś gość z kontenerem, więc zaczęliśmy gadać bo chciałem się zorientować jak ta sytuacja wygląda...
Najbardziej się zdziwiłem gdy powiedział że ma zabrać w to pudło 45ton cementu bo płynie do Korei czy gdzieś...Po załadunku miał 60 ton całości...
Jego auto miało u ciągnika 3 osie w tym jedna podnoszona, a u naczepy miał 4 w tym także jedna była podnoszona
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin