Autor |
Wiadomość |
pila_wwy
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 41 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wyszków {DK62}
|
Wysłany:
Pon 15:57, 20 Lut 2012 |
 |
Witam zakladam temat z mysla o nas mlodych kierowcach(przyszlych) by mogli sie dowiedziec o sposobach zabezpieczania ladunkow. Takze aktualnych kierowcow prosze o rady i informacje. . . . |
|
|
 |
 |
|
 |
Michal_05
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1951 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany:
Pon 19:09, 20 Lut 2012 |
 |
1. Nie piszemy nazw tematów z włączonym Caps Lockiem!
2. Temat rzeka... Proszę sprecyzować co konkretnie. Plandeka/firanka, chłodnia czy o co chodzi i jaki ładunek. |
|
|
 |
 |
pila_wwy
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 41 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wyszków {DK62}
|
Wysłany:
Pon 23:00, 20 Lut 2012 |
 |
Sory za caps lock . To ma byc plandeka. Ladunki to od papieru po stal i palety . |
|
|
 |
 |
Michal_05
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1951 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany:
Wto 8:32, 21 Lut 2012 |
 |
Papier... oczywiście w rolka na stojąco: maty antypoślizgowe, kątowniki, pasy. Maty pod rolkę, kątowniki na górę i pasy. Pierwszą i ostatnią na krzyż można spiąć albo dwie pierwsze i ostatnie albo wszystkie, zależy jak kto woli... Ile ludzi tyle sposobów.
Stal np drut żebrowany w wiązkach... Maty warto dać pod drut. Na drut też warto coś dać pod pas oby nie pociąć pasów. Pasów różnie od 5 do 12. Różnie zakładają kierowcy z tego co wiem i firmy wymagają. Ta sama historia ile ludzi tyle pomysłów.
Do stali ogólnie kątowniki się przydadzą do profili czy drutu w kręgach i oczywiście maty...
Palety.. Niektórzy w ogóle nie spinają żeby dobrze spiąć na każdy rząd pas więc sobie policz i belka z tyłu jak posiadasz... |
|
|
 |
 |
intercoller
Kierowca
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 518 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbki
|
Wysłany:
Czw 23:11, 23 Lut 2012 |
 |
Dorzuce 3 grosze od siebie. Duzo firm wymaga juz lancuchow do stali. Pas nie jest jakims alternatywnym zabezpieczeniem. Naprezony moze strzelic jak guma balonowa a katownik plastikowy zawsze moze sie wysunac gdyz to cala droge bedzie pracowac wraz z uksztaltowaniem terenu po jakim sie poruszamy( czyt. Doly, dziury, wertepy, ronda itd itp.) lancuch ma ta zalete ze niema jednolitej budowy i bedzie wstanie sie zakleszczyc, nie trzeba nic pod niego podkladac gdyz sie nieprzetrze.
Temat papieru to temat rzeka. W wolnej chwili wrzuce kilka zdjec spietego papieru. Mialem przyjemnosc wozic papier z gdyni z zerowego parkingu firma Kayman. Wozilem na stojaco i na lezaco rolki. To niestety wymaga juz klinow i odpowiedniego rozlozenia pasow. Nalezy pamietac ze papier pozostaje papierem i zbyt mocne dociagniecie bedzie skutkowac uszkodzeniem katu i jego zagieciem. A wtedy to juz droga impreza. Jest ktos na tym forum z firmy Max Laufer GDANSK? Jesli tak to oni sa profesjonalistami w dziedzinie wozenia papieru. |
|
|
 |
 |
Maacul
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 23:57, 23 Lut 2012 |
 |
A tak przy okazji jak jest temat to zapytam, bo mnie to ciekawiło. Mianowicie jak spiąć worki z kukurydzą? Nie miałem do czynienia z takim ładunkiem, ale słyszałem że wyjątkowo ciężko to zabezpieczyć, bo w workach to wszystko się przemieszcza i co kilka km pasy są luźne.. |
|
|
 |
 |
intercoller
Kierowca
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 518 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbki
|
Wysłany:
Pią 22:40, 24 Lut 2012 |
 |
Kukurydzy nie woziłem. Ale keramzyt z fabryki SAINTGOBAINT Gniew tak Chodzi ci zapewne o BIG BAGI. A mianowicie wyglądało to tak przed naczepa stawiał ci po cztery worki, dwa z przodu dwa z tylu. Trzeba było je opasowac wokół osi. Taki pakiet quatro dodatkowo pasowało sie na krzyz. I tak do końca. |
|
|
 |
 |
Michal_05
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1951 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany:
Pią 22:48, 24 Lut 2012 |
 |
Z takich rzeczy jak papier trzeba uważać też na płytę wiórową i blaty kuchenne i płytę gipsową.. Jak za mocno dociągniesz to wierzchu się powgniata i już problem..
Ciekawą rzeczą też jest to jak foliują palety. Mianowicie chodzi mi o to jak na palecie są zafoliowane.. Jeżeli później idą na wysokie regały muszą być zafoliowane do ziemi a nie trochę na palecie.. Tak słyszałem od kierownika magazynu w JMD Grudziądz i powiedzieli, że zle zafoliowanych nie przyjmą.. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacja?? |
|
|
 |
 |
|