FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 ANWIL - Poznań Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
VOLVO189



Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 1257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MINSK MAZOWIECKI

PostWysłany: Pią 20:29, 05 Paź 2007 Powrót do góry

    Arrow O Firmie

    Firma nasza działa na rynku transportowym od 1992 roku.
    Przedmiotem działalności firmy ANWIL TRANSPORT sp. z o.o. sp. komandytowa jest świadczenie usług transportowych, towarów wymagających stale kontrolowanych temperatur .
    Mamy kilkadziesiąt specjalistycznych jednostek chłodniczych najnowszej generacji.

    • naczepy przystosowane są do podwójnego załadunku
    • wyposażone są w agregaty

    Wszystkie nasze pojazdy posiadają ubezpieczenie: AC, OC, OCP, CARGO

    Pojazdy nasze wyposażone są w system monitoringu: GPS

    Należymy do systemu: EUROWATCH.

    Posiadamy certyfikaty: ISO 9001:2000 i HACCP

    Arrow Spis państw do których jeździmy.

    Arrow Europa zachodnia:
    Austria, Dania, Benelux, Francja, Hiszpania, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Włochy, Wielka Brytania

    Arrow Państwa nad bałtyckie:
    Estonia, Finlandia, Litwa, Łotwa, Szwecja,

    Arrow Bałkany:
    Albania, Bułgaria, Grecja, Chorwacja, Macedonia, Mołdawia, Rumunia, Słowenia, Serbia i Czarnogóra

    Arrow Europa centralna:
    Czechy, Słowacja, Węgry

    Arrow Europa wschodnia:
    Białoruś, Rosja, Ukraina

    Arrow Azja:
    Kazachstan


    Nasz tabor do 24 T:
    [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

    Nasz tabor do 10 T:
    [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Arrow Kontakt:
Anwil Transport
tel.(61) 29 73 960
fax (61) 29 73 990

[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
Rafi93



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 20:37, 05 Paź 2007 Powrót do góry

Kolego a transport krajowy to tylko cieżarówki do 10 ton czy też te do 24 Question
Zobacz profil autora
Quba



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 12:59, 14 Mar 2008 Powrót do góry

Transport krajowy wykonują także samochody do 24 ton. Firma Anwil sukcesywnie wyzbywa się "małych" chłodni, które często nie mogą sprostać zamówieniom klientów. Dodam, że trasy międzynarodowe obsługiwane są tylko i wyłącznie przez auta nie mające więcej niż 5 lat. Są to pojazdy szwedzkiego producenta-Volvo FH12, niemieckie TGA oraz najnowsze nabytki- Renault Premium. Wkrótce firma wzbogadzi się o kolejne 10 aut...

Niestety ze względu na małe możliwości nowych użytkowników, zdjęcia zamieszczę za 24 godziny Razz
Zobacz profil autora
piotros



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:27, 14 Mar 2008 Powrót do góry

Byłem tam kiedyś u nich w Maniewie, jeszcze jak kiedyś pracowałem w innej branży i muszę przyznać, że firma wywarła na mnie pozytywne wrażenie. Zdaje się, że mają największą w Polsce flotę chłodni dwukomorowych
Zobacz profil autora
Quba



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 18:15, 14 Mar 2008 Powrót do góry

Czy największą?Nie wiem...Napewno Anwil Transport dysponuje sporą ilością naczep dwu komorowych. W swojej "naczepowej" flocie posiadają także naczepy z dwoma podłogami oraz tradycyjne chłodnie, których najmniej.Wśród producentów przeważa popularny Schmitz, nie mało jest także naczep Lameberet. Sporadycznie można spotkać Cherau-ke, Krone czy Kogel.

Transport krajowy wykonują także samochody do 24 ton. Firma Anwil sukcesywnie wyzbywa się "małych" chłodni, które często nie mogą sprostać zamówieniom klientów. Dodam, że trasy międzynarodowe obsługiwane są tylko i wyłącznie przez auta nie mające więcej niż 5 lat. Są to pojazdy szwedzkiego producenta-Volvo FH12, niemieckie TGA oraz najnowsze nabytki- Renault Premium. Wkrótce firma wzbogadzi się o kolejne 10 aut...

Fotki Arrow

[link widoczny dla zalogowanych]

Iveco EuroTech


[link widoczny dla zalogowanych]

Scania 124L 360

[link widoczny dla zalogowanych]

Man 19.362

[link widoczny dla zalogowanych]

Volvo FH12 420

[link widoczny dla zalogowanych]

Volvo FH12 420

[link widoczny dla zalogowanych]

2 x Volvo FH12 oraz Man 18.460 TGA


[link widoczny dla zalogowanych]

Volvo FH12 420 oraz Renault Premium 450 DXi

[link widoczny dla zalogowanych]

Volvo FH12 420 (powrót ze wschodu)


Ostatnio zmieniony przez Quba dnia Sob 11:32, 15 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
LUKE
Administrator


Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek

PostWysłany: Sob 12:13, 15 Mar 2008 Powrót do góry

Quba a dużo kursów firma ma na Azję? Zapowiada się ciekawie, chłodnia i wschód, ale z tego co słyszałem, to podobno długo trwają u was te turne po Europie. Mozesz bardziej przybliżyć warunki pracy?

PS. Chyba kiedyś te TG-A były na niemieckich tablicach? Dobrze pamiętam?
Zobacz profil autora
Quba



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 12:34, 15 Mar 2008 Powrót do góry

Cytat:
Quba a dużo kursów firma ma na Azję?


Hm..nie jestem w stanie powiedzieć Ci, jak dużo kursów wykonywanych jest na sąsiedni kontynent. Napewno nie jest to wiodący kierunek w firmie, jednak tygodniowo kilka samochodów obiera ten azymut Wink


Cytat:
to podobno długo trwają u was te turne po Europie. Mozesz bardziej przybliżyć warunki pracy?


Hm..nie można powiedzieć, że te rejsy są ani długie ani krótkie. Zdarza się, że samochód jest co weekend na bazie,a zdarza się, że kurs trwa 2-3 tygodnie. Jednak dłuższe trasy zdarzają się rzadziej.Uśredniając, wychodzi, że po około półtora tygodnia skład wraca do siedziby firmy.

Cytat:
Chyba kiedyś te TG-A były na niemieckich tablicach? Dobrze pamiętam?


Akurat Man był tylko jeden na niemieckich blachach. Poza nim w Niemczech rejestrowane było kilka sztuk szwedów, z 380 konnymi jednostkami, których zresztą Anwil się już pozbył.
Zobacz profil autora
Kusy-Ursus
Kierowca


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1566
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Ursus

PostWysłany: Sob 13:48, 15 Mar 2008 Powrót do góry

no dobra a jak jest z zarobkami ? czy sa pieniazki na czas ? warunki pracy ?
Zobacz profil autora
Quba



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 14:07, 15 Mar 2008 Powrót do góry

Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniążkach Razz Co do samych zarobków nie będę się wypowiadał napewno na forum..Co do ich terminowości...zawsze na czas,to trzeba im przyznać. Nie rzadko zdarza się, że są dzień-dwa przed terminem wypłaty, rzadziej,gdy termin wypadnie w niedziele, wynagrodzenie wpływa na konto w poniedziałek.

Warunki pracy..Jak w wielu firmach, Anwil zatrudnia kierowców na różnych warunkach, uprzednio ustalając je z samym kierowcą. W zależności od tego, na jakich zasadach się tam przyjmujemy, tak też kształtują się nasze pieniążki. Jeżeli ktoś chciałby dowiedzieć się więcej, PW jest otwarte Razz Osobiście, uważam, że rozmowa na forum o konkretnych sprawach jakimi między innymi są zarobki nie powinna mieć miejsca..ale to tylko moje zdanie
Smile
Zobacz profil autora
Kusy-Ursus
Kierowca


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1566
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Ursus

PostWysłany: Nie 10:05, 16 Mar 2008 Powrót do góry

Dobra, a czy trzeba miec własna działanosc zeby sie tam dostac do roboty ? (teraz coraz wiecej firm tak chce zeby miec własna działalnosc)
Zobacz profil autora
Quba



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 11:43, 16 Mar 2008 Powrót do góry

Cytat:
czy trzeba miec własna działanosc


Czy trzeba mieć działalność?Hm..jeżeli takową prowadzisz to napewno się dostaniesz, jeżeli jej nie masz, będziesz pracował na innych zasadach. Z tego co wiem, do niedawna Anwil zatrudniał kierowców tylko na zasadzie działalności gospodarczej. Jak widać, wszystko się zmienia..


Przy okazji.. Smile

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
Kusy-Ursus
Kierowca


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1566
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Ursus

PostWysłany: Nie 14:37, 16 Mar 2008 Powrót do góry

Czyli jak sie ma działalnosc to sa inne zasady a jak bez działalnosci inne zasady


mogłbys wytłumaczyc co nieco o tych zasadach z własna działalnoscia i bez działalnosci....
Zobacz profil autora
Quba



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 13:11, 17 Mar 2008 Powrót do góry

Dużo by można mówić o tym, na jakich zasadach można tam pracować. W przypadku działalności, jak i bez niej możemy wykonywać nasze zadania, za które po miesiącu otrzymamy sumę pieniążków będącą jakimś procentem z frachtu(a konkretniej wszystkich frachtów). W zależności od warunków pracy, procent ten będzie większy bądź mniejszy. Nasze wynagrodzenie może być także stałą kwotą, do której dodawane jedynie są premie motywujące. Wtedy, jak to się mówi-czy się stoi, czy się leży 5 dolarów się należy". Z kolei pracując na zasadzie umowy odpada nam możliwość stałej pensji,a w grę wchodzi tylko tzw procent. Wszystkich zasad zatrudnienia i zarobków niestety nie znam.. To chyba byłoby na tyle..
Zobacz profil autora
W1 DAMIAN



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WOT->WM

PostWysłany: Czw 5:21, 21 Sie 2008 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
Don Daniello



Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew/10 pancerna z WSC

PostWysłany: Czw 9:59, 21 Sie 2008 Powrót do góry

Ciężarówki z tej firmy często widywałem w Skierniewicach w Hortexie na przeciwko WORD-u...
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin