FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 CHARTER - Urszulin Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
kubamich1
Kierowca


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa

PostWysłany: Sob 18:15, 18 Kwi 2009 Powrót do góry

JoHn napisał:
kubamich1 napisał:
M&A napisał:
Charterowe stoją bo nie ma ładunków z zachodu, albo inaczej jest mniej ładunków bo Ruski mniej zamawiaja i bywaja takie dni że kilkadziesiąt aut stoi w jednym miejscu. Przestoje 7-10 dni to już norma... ALE CO PORADZISZ

Na święta aut nikt nie ściągał, po prostu chłopaki się załadowali i jechali dalej do bazy a potem do Rosji. Wielu spędziło je na zachodzie, wielu w drodze do Moskwy. Mój ojciec wrócił w poniedziałek wielkanocny z Moskwy więc ile chłopaków leciało na wschód w czasie świąt wiem bardzo dobrze... Taka praca. Pozostaje tylko mieć nadzieję że niedługo coś się ruszy i nie będzie tak długich przestojów


Raczej nie taka praca, tylko taka firma...


Raczej praca. Charter ma podpisane kontrakty na wożenie owoców do Moskwy. Wiadomo, z robotą trochę przysiadło (brak kredytowania dla Rosjan) i siłą rzeczy muszą stać. Charter nie jezdzi na daleką Rosję (jeżeli jezdzi to w śladowych ilościach) i ciężko znalezc na już nową robotę. Kolejny ich kłopot to zamknięcie (szczególnie Viazoskiego) tamożni, przez co stoją w Moskwie po 5 dni, a gdzie jeszcze rozładunek.
A stoją tak samo jak Direx i reszta firm, które wyspecjalizowały się w tym kierunku.



Pisząc to miałem na myśli wyganianie kierowców na święta a nie to że trzeba stać, bo stoją wszyscy-nie trzeba mi tłumaczyć.
Zobacz profil autora
LUKE
Administrator


Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek

PostWysłany: Czw 10:30, 23 Kwi 2009 Powrót do góry

Dokładnie tak jak pisze M&A, wszystko zależy od klienta. Ja ostatnio na Khlevikovo wjechałem o 13 naszego czasu, zaniosłem papiery, a juz o 18 budził mnie ciec i kazał iść po papiery, tego samego dnia jeszcze ściągnełem, bo rozgruzke miałem na tym samym placu i o 21 naszego czasu byłem wolny. Natomiast chłopak od nas z firmy na Domodedovie, wjechał o 11 a o 17 były już papiery, następnego dnia obskoczył zrzutke.

Co do Chartera, ostatnio rozmawiałem z moim szefem, to ciekawe ile jeszcze pociągną. Jeżdżą za głodowe stawki z NL, do NL często gęsto na pusto wysyłaja auta. Po podliczeniu wszystkiego jeżdża po niżej kosztów. Gadałem z chłopakami w Riddekerku, to sami nie wiedzą o co tu chodzi, wysyłaja ich na pusto na zachód, tam odstoja z tydzien i dopiero mają powrót.
Zobacz profil autora
M&A



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:52, 23 Kwi 2009 Powrót do góry

Dlatego ja uważam że jest inaczej. Skoro opłaca im się trzymać auta na zachodzie po kilkanaście dni to w takim razie muszą mieć dobrze płatną robotę i to musi się im opłacać. W przeciwnym razie brali by coś na Polskę albo robili więcej przerzutów. Ale to jest moje zdanie...
Sporo lata ich na zachód na pusto, ale ci co biorą towar z Mławy, Wrocławia czy Torunia jadą za naprawde przyzwoite pieniądze...
Spore zyski mają także na tym, że płacą mało kierowcom, sporo zatrudniają Białorusinów którzy zarabiaja sporo mniej niż Polacy i wszystko się kręci. Więc wydaje mi się że ta firma nie padnie jeszcze długi czas.W niedługim czasie mają przyjść Dafy - 50 sztuk - więc chyba źle nie jest.
Zobacz profil autora
Pawson



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łuków

PostWysłany: Czw 18:44, 23 Kwi 2009 Powrót do góry

Luke nie badz smieszny z kad twoj szef moze wiedziec za jakie stawki jezdza? Ale ogolnie z tym ze do Nl na pusto to porazka w tych czasach i jeszcze tyle stac
Zobacz profil autora
LUKE
Administrator


Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek

PostWysłany: Czw 19:59, 23 Kwi 2009 Powrót do góry

Pawson napisał:
Luke nie badz smieszny z kad twoj szef moze wiedziec za jakie stawki jezdza? Ale ogolnie z tym ze do Nl na pusto to porazka w tych czasach i jeszcze tyle stac


Ty nie bądź śmieszny, robimy tą samą robote. Jak padaja texty typu "bierzesz to za tyle, bo jak nie to jedzie Charter" to chyba o czymś świadczy. My ogólnie mamy 3 nasze samochody i załatwia on robote jeszcze dla jakiś 7, sam jeździ i gada z ludźmi tymi co siedzą wyżej więc wie co jest grane. Dodatkowo niewiem czy wiesz, ale szefowie wiedzą dużo, wiadomości sie szybko roznosza, przykład ostatnio miałem z Mariuszem. Niemówie ze wszyscy z całej PL, ale napewno z rejonu pobliskie firmy się znają, wykonujący tą samą robote. Każdy ma gdzieś jakieś wtyki, możesz wierzyć bądź nie, twoja sprawa.
Zobacz profil autora
M&A



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:54, 23 Kwi 2009 Powrót do góry

ja jestem troche w temacie i powiem raz jeszcze... Nie dziwie się że Charter jedzie po kosztach, ale jak jedzie to jedzie 20 samochodów ale w przypadku tak dużej ilości wozów to oni moga sobie na to pozwolić. Mają sporo stałej roboty ( pierwsza liga ) i te frachty wyrównują im tą przykładową stratę. Frachty frachtami a bonusy na rozładunku dla firmy za mega szybką jazde i terminową dostawę to jest osobna sprawa i o tym się nie mówi.... Gdyby im się nie opłaciło to by nie jeździli. Jeszcze w tamtym roku jeździłem na PUSTO do Grecji, do Włoch, o Beneluxie nie wspomne i jakoś się opłaciło. Cały lipiec wszystkie wozy latały na pusto jak Mława miała sezon urlopowy i się opłaciło.
Podstawowa różnica - Charter to jest rosyjska firma i darzą sobie rade...
Zobacz profil autora
LUKE
Administrator


Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek

PostWysłany: Czw 22:05, 23 Kwi 2009 Powrót do góry

Napewno M&A coś w tym musi być, niestety my możemy tylko domiewać co jest grane, raczej się tego nie dowiemy. Zapewne tania siła robocza ze wschodu, do tego paliwo z RUS, nadrabiająca pierwsza liga i wszystko się wyrównuje i kręci. Przecież nikt nie będzie dokładał.

[link widoczny dla zalogowanych]
2 Dafy i Scania od Chartera. Sorry za jakość ale robione z auta na Khlevikovo, chłopaki odprawiali się tam, a potem ogień do Pitera.
Zobacz profil autora
Truckmaniak9



Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WLS........

PostWysłany: Pią 6:51, 24 Kwi 2009 Powrót do góry

A co Charter ciągnie z Mławy? Very Happy Bo i inne firmy też się tam ładują np Stok-Pol i na pewno nie tylko Very Happy


Ostatnio zmieniony przez Truckmaniak9 dnia Pią 6:51, 24 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
M&A



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:54, 24 Kwi 2009 Powrót do góry

te białe Volvo też jest Charterowe tylko na smoleńskich blachach z rosyjskiego oddziału.

Mława to LG....
Zobacz profil autora
piotros



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:13, 24 Kwi 2009 Powrót do góry

Ale omówmy się też, że obecnie nikt jak właśnie Charter nie zaniża stawek na rynku...
Zobacz profil autora
Truckmaniak9



Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WLS........

PostWysłany: Pią 10:36, 24 Kwi 2009 Powrót do góry

A co ciągnie z Wrocławia?? Toruń to może też jakaś elektronikę??? Bo tam też jest chyba kilka producentów Very Happy
Zobacz profil autora
Michał



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 14:44, 24 Kwi 2009 Powrót do góry

W Mławie jest LG, w Toruniu Sharp. Dużo firm z okolic Warszawy widzę w Toruniu właśnie w Sharpie, pewnie dlatego, że tam nie ma możliwości, aby telewizory załadować na plandekę. A że z toruńskich firm tylko jedna posiada kilka chłodni, to resztę sprzętu ładują firmy spoza regionu.
Zobacz profil autora
ALIK_1
Kierowca


Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WKZ

PostWysłany: Sob 11:02, 25 Kwi 2009 Powrót do góry

M&A napisał:
te białe Volvo też jest Charterowe tylko na smoleńskich blachach z rosyjskiego oddziału.

Mława to LG....


Być może jest to Volvo z Chartera ale nie na 100%, mieli kilka takich chińczyków ale bez opisanego globa tzn, tylko białe tło.
Zobacz profil autora
M&A



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:15, 25 Kwi 2009 Powrót do góry

w tamtym roku w sierpniu przyszło kilkadziesiąt Volvo ( podobno 100 sztuk ) i wszystko poszło do rosyjskiego oddziału. Jeszcze jak jeździłem to widziałem je na bazie w Urszulinie. Jednak teraz jak się przyglądam temu Volvu to one chyba nie ma lusterka nad szyba i to chyba jest E3 a oni wzieli E5, więc albo to starsze charterowe albo stoi tylko z charterowymi


Ostatnio zmieniony przez M&A dnia Sob 12:18, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
LUKE
Administrator


Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek

PostWysłany: Śro 20:28, 13 Maj 2009 Powrót do góry

Zgadza się, te Volvo jest od Chartera, maja sporo takich FH. Niektóre z nich ciągaja naczepy opisane w firme, w której się częśto ładuja w Bleiswijk.

Co do zatrudniania, to mój obecny zmiennik, zanim przyszedł do "nas" zadzwonił do Chartera. Umówili się na spotkanie, pan zajmujący się zatrudnianiem pracowników przejżał jego papiery i padło, że ok, zatrudnia go, jako że nie miał wizy, to miał latać na przepinkach potem całe kółka. Kazali mu przyjść następnego dnia z rzeczami i miał sobie wybrać auto z placu którym chce jeździć, do wyboru Mercedesy, Scanie, Volvo, Daf, Man itd. Troche go to osłupiło i po takim texcie podziękował. Zapomnieli mu też powiedzieć, ze 1 miesiac pracuje za 1000zł.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin