FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 DIREX - Sulejówek Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Ziółek



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koło/Poznań

PostWysłany: Pon 21:37, 07 Kwi 2008 Powrót do góry

Sesja oczywiscie udana fajnie wygladaja te rury z halogenami, oczywiscie nie zwykle z firmy Trux tylko lepsze bo widac ze z kwasowki i dobrze sa wyspawane oby tak dalej. Jeszcze z Direxu zrobi nam sie drugie Sebo hehe
Zobacz profil autora
wojtekkoniu



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 11:54, 08 Kwi 2008 Powrót do góry

Czy wszystkie nowe Volva bedą z silnikami 480km i jakie będą Actrosy?
Zobacz profil autora
piotros



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:55, 08 Kwi 2008 Powrót do góry

Nie wiem dokładnie, ale wydaje mi się, że raczej silniki będą w granicach właśnie 480 KM, Actrosy podobnie....o tym żeby zamawiać np. 500 nie słyszałem, a od słabszych silników firma raczej odeszła
Zobacz profil autora
rogus18



Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WSK

PostWysłany: Wto 17:11, 08 Kwi 2008 Powrót do góry

no LUKE nawet ladne Ci foty mojego taty VOLVA wychodza. tak jest jeszcze mercedes actros z numerem bodajrze 81. p. Marcina....
Zobacz profil autora
LUKE
Administrator


Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek

PostWysłany: Pią 9:36, 11 Kwi 2008 Powrót do góry

Dziś W1 DAMIAN podesłał mi link na gg, z takim artykułem.

    Image

    Wyjeżdżając z Warszawy krajową „dwójką”, łatwo przeoczyć białą tablicę z charakterystyczną czerwoną strzałą układającą się w literę „d”. Jednak nie sposób nie zwrócić uwagi na to, co kryje się pod marką Direx – potencjał, technologię, a przede wszystkim białą flotę należącą do państwa Prudzyńskich.
    Direx to 160 nowoczesnych zestawów chłodniczych, z czego prawie połowa to ciągniki Mercedes-Benz Actros, ponad trzystu pracowników oraz unikalna wiedza i doświadczenie – ogromne, jak na transportowego „nastolatka” – tak żartobliwie określają założoną w 1989 roku przez siebie firmę właściciele, którzy na co dzień nią kierują. – Początki były skromne, gdyż we wczesnych latach 80. nikt nie mógł myśleć o własnych ciężarówkach pracujących w transporcie międzynarodowym – wspomina Ireneusz Prudzyński, założyciel i prezes firmy. – Początkowo produkowaliśmy kwiaty, ale kiedy w Polsce rozpoczęły się przemiany ustrojowe i pojawiła się okazja do rozpoczęcia innej działalności, zajęliśmy się transportem drogowym – wspomina Dorota Prudzyńska, wiceprezes firmy, odpowiedzialna za finanse spółki. Zapotrzebowanie na transport stale się rozwijało i to skłoniło Prudzyńskich do zakupu pierwszych ciągników marki Liaz wraz z naczepami plandekowymi. Tak rozpoczęła się działalność firmy, która pomimo dzisiejszej już niemal korporacyjnej skali działalności, zachowała swój rodzinny charakter. – Fakt, że absolutnie wszystko w firmie i to, co oferujemy naszym klientom jest firmowane marką Direx i naszym nazwiskiem, zobowiązuje – stwierdzają zgodnie państwo Dorota i Ireneusz. – Tej firmy nie da się prowadzić od poniedziałku do piątku, od 9 do 17, gdyż przyzwyczailiśmy naszych klientów do znacznie wyższego standardu usług i bardzo elastycznego podejścia do ich potrzeb. Rozumiemy także konieczność indywidualnego traktowania nie tylko naszych partnerów biznesowych, ale i naszych pracowników.

    Jak zatem spełniać oczekiwania i różnorodne, nieustannie zmieniające się potrzeby, oferując usługi na najwyższym poziomie jakości, a przy tym dbać o rozwój i stabilność firmy? – Podstawą jest dla nas rodzina, która bardzo angażuje się w sprawy przedsiębiorstwa i czuje się osobiście odpowiedzialna za powierzane zadania – zgodnie podkreślają Prudzyńscy. – W firmie pracują nasz młodszy oraz starszy syn z żoną, siostra Doroty wraz z córką, a mój młodszy brat prowadzi własną firmę transportową Lakmex. Obie firmy współpracują ze sobą już od wielu lat, oferując klientom połączony potencjał blisko 250 zestawów chłodniczych oraz wspólne standardy obsługi klienta i parametry techniczne floty – wylicza Ireneusz Prudzyński. – Jest to symboliczna kontynuacja działalności transportowej mego ojca Zygmunta, który wraz z bratem tuż po wojnie miał firmę transportową i obaj własnymi ciężarówkami pracowali przy odbudowie zniszczonej Warszawy. Mówiąc o rodzinie, pani Dorota zauważa z kolei, że w firmie zatrudnionych jest sporo rodzin – mamy wielu pracowników w biurze i wśród kierowców, którzy zachęcili do pracy swoich synów i małżonków. W ten sposób jest u nas m.in. czterech panów Rojków. – To chyba najlepsza rekomendacja firmy – zauważa Prudzyński.

    – Zawsze stawialiśmy na ludzi i nigdy nie oszczędzaliśmy na inwestycjach – zdradzają swoją receptę na sukces właściciele firmy Direx. – Priorytetem musi być bezpieczeństwo naszych pracowników, którzy spędzają za kierownicą setki godzin, przejeżdżając tysiące kilometrów. Równie ważne jest zaufanie i pewność naszych klientów, że ich produkty dotrą zawsze na czas, świeże i bezpieczne. Piotr Prudzyński podkreśla, że od efektywności i punktualności transportu może zależeć nawet los przedsiębiorstwa klienta. – Kilkunastogodzinne opóźnienie w dostawie wartościowych i delikatnych owoców może spowodować ich zepsucie lub znaczny spadek ceny płaconej przez odbiorcę. Dlatego mała firma, która powierza nam towar, w nasze ręce kładzie także swoją płynność finansową, a nawet istnienie. – My i nasi pracownicy o tym zawsze pamiętamy i zdajemy sobie sprawę z odpowiedzialności, jaka na nas ciąży. Nasi klienci wiedzą, że Direx jest dla nich gwarantem bezpiecznej dostawy – mówi Dorota Prudzyńska.

    Image

    – Przy zakupie pierwszego ciągnika nikt nie myślał nawet, żeby z czasem mieć ich 10, a co dopiero 160, jak obecnie – wspominają założyciele firmy. Jednak sam wzrost liczebności floty nie zapewni wzrostu poziomu usług i większej satysfakcji klientów. Dlatego biała flota z Sulejówka jest stale modernizowana, wdrażane są najnowsze technologie i zatrudniani najlepsi specjaliści. – Jako jedni z pierwszych w Polsce wprowadziliśmy satelitarny monitoring GPS wszystkich pojazdów, a obecnie przestawiamy się na nowszą generację tego systemu, która pozwoli w czasie rzeczywistym monitorować aktualne parametry każdego transportu, pojazdu i pracy kierowcy. Opracowujemy ponadto własne oprogramowanie dla działu transportu, które usprawni kontrolę nad flotą i znacznie wydłuży okres precyzyjnego planowania zleceń. Przystępujemy do budowy kolejnego już budynku warsztatowo-serwisowego z automatyczną myjnią – wylicza Piotr Prudzyński. – Historia firmy pokazuje, że nasza strategia zrównoważonego rozwoju technologicznego i organizacyjnego jest skuteczna i zdobywa szacunek naszych klientów i dostawców – podkreśla Prudzyńska.

    Szukając najlepszych rozwiązań dla swoich klientów, Direx rozpoczął w 2001 roku współpracę z Mercedes-Benz, który firmie z Sulejówka przekazał na testy zmodernizowanego Actrosa. – Początkowo nie byłem zainteresowany testami, bo z reguły trwają one tydzień bądź dwa, a w tak krótkim czasie samochodu nie da się gruntowanie przetestować, sprawdzić i poznać na tyle, aby móc ze spokojnym sumieniem podjąć decyzję o jego zakupie. Z drugiej strony, wprowadzenie do służby nowego auta wymaga ogromnej pracy dla całej firmy: mechaników, dyspozytorów i kierowców, których zadaniem jest przecież wykorzystanie maksymalnych możliwości pojazdu – wyjaśnia Prudzyński.
    Zdając sobie z tego sprawę, Mercedes-Benz użyczył Direxowi ciągnik Mercedes-Benz Actros na półroczne testy. Samochód działał bez zarzutu, ale pod koniec testu auto miało wypadek i zostało poważnie uszkodzone. – Mechanicy obejrzeli je i stwierdzili, że po pierwsze – auto skutecznie ochroniło kierowcę i całkiem nieźle zniosło potężne uderzenie, a po drugie – po ponad półrocznej pracy nie wykazywało śladów zużycia – wspomina właściciel firmy. Od tego momentu Direx regularnie zaopatruje się u dealera Mercedes-Benz i obecnie blisko połowa floty składa się z Actrosów w wersjach 1843, 1844 oraz 1846.

    Korzystając ze sprawdzonego i pewnego sprzętu, firma stale rozszerza swoją ofertę i dociera z ładunkami do każdego kraju UE, Europy Wschodniej, Rosji i dalekiego Kazachstanu. – Nasze auta codziennie można spotkać na trasach od Lizbony aż po Ałma Atę przy granicy z Chinami, gdzie nasza flota jest już dobrze znana – zauważa Dorota Prudzyńska. – Nie możemy stać w miejscu, bo logistyka to nieustanne dążenie do zmian, poszukiwanie nowych rozwiązań, kierunków i projektów, w których drzemie potencjał. Przed dwoma laty Mercedes-Benz Actros 1844 z floty Direx brał udział w transkontynentalnym konwoju IRU z Pekinu do Brukseli, symbolicznie dokonując ponownego otwarcia Jedwabnego Szlaku. Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Niemczech w 2006 roku były punktem docelowym słynnego już Konwoju marki Tyskie, a niedawno Direx dostał zlecenie na transport w 2008 roku elementów Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. – To są ciekawe, emocjonujące projekty, ale to nie one stanowią o potencjale naszej firmy – zauważa Ireneusz Prudzyński. – Pozycję firmy, zaufanie i przywiązanie klientów buduje się każdego dnia mozolną i trudną pracą, zapewniając profesjonalną obsługę przez cały rok, bez względu na czas i miejsce. Direx to dziś 18 lat doświadczenia w wymagającej branży, samodzielnie wypracowane standardy obsługi klienta, jakość usług, za którą czujemy się osobiście odpowiedzialni. To nowoczesna, ale budowana latami flota, za sterami której zasiadają najlepsi zawodowcy – uważają Dorota i Ireneusz Prudzyńscy.

    (C) [link widoczny dla zalogowanych] - "Mercedes-Benz Transport 4/2007"
Zobacz profil autora
Patryk_Direx



Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łochów

PostWysłany: Pią 12:23, 02 Maj 2008 Powrót do góry

Cześć wszystkim... Mój Tata właśnie jeżdzi w Direx i jest bardzo zadowolony....Dostał nowy samochód jeżdzi Volvem Fh 440 km. Ma bardzo dobre zdanie o volvie... Muwi że woli to od Mercedesa i by sie na nic innego nai zamienił... A tak po za tym LUKE jak bedziesz w DIREX to zrub pare Fotek 112. To jest samochód mojego taty.
Zobacz profil autora
W1 DAMIAN



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WOT->WM

PostWysłany: Pią 13:54, 02 Maj 2008 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez W1 DAMIAN dnia Pią 14:00, 02 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gradex



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Glina WOT

PostWysłany: Pią 17:13, 02 Maj 2008 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
piotros



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:05, 06 Maj 2008 Powrót do góry

Hej, dzisiaj reportaż u nas robiła TVP Polonia - oglądajcie za tydzień we wtorek o 22.00 Smile
Zobacz profil autora
rogus18



Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WSK

PostWysłany: Czw 18:04, 15 Maj 2008 Powrót do góry

no direx jak zawsze w telewizji zawaliscie... ogladalem uwaznie;d a jezeli chodzi o p. Michala (mojego tate) to teraz polecial na ukraine z kwiatkami pzdr;d
Zobacz profil autora
marcin Am Transport



Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Wawy

PostWysłany: Pią 17:16, 16 Maj 2008 Powrót do góry

Rogus przeslij mi swoje GG mam pytanko Very Happy
Zobacz profil autora
JoHn



Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:49, 16 Maj 2008 Powrót do góry

Sorry za offtop.
Rogus18. Odpisz na PW Wink
Zobacz profil autora
rogus18



Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WSK

PostWysłany: Sob 9:31, 17 Maj 2008 Powrót do góry

no dzis moj tata (p.Michal) wraca prawdobodobnie dzis bedzie pzdr


Ostatnio zmieniony przez rogus18 dnia Sob 9:35, 17 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
lisek1991



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:06, 17 Maj 2008 Powrót do góry

mama pytanko co do zarobkow w tej firmie jak to wyglada dla kierowcy ktory chce sie zatrudnic posiadajac duze doswiadczenie w transporcie miedznarodowym
Zobacz profil autora
piotros



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:03, 18 Maj 2008 Powrót do góry

lisek1991 - takich informacji po prostu nie podaje się na forum, tym bardziej, że dużo zależy właśnie od Twojego dotychczasowego doświadczenia. Niemniej jednak serdecznie proponuję Ci telefon do biura - 22 76 06 510 i poproś o rozmowę z którymś z koordynatorów, np. Paweł, Piotr, Łukasz....oni zajmują się bezpośrednią opieką nad kierowcami, zatrudnianiem itp. więc najdokładniej opowiedzą Ci o pracy i zarobkach Smile
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin