|
Autor |
Wiadomość |
lisek1991
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 22:53, 18 Maj 2008 |
|
Piotros dzieki wielkie szuakm roznych ofert bo tata zaczyna myslec o poworcie z irlandii wiec jak teraz przyjedzie to napewno skorzytam z tego numeru wielkie dzieki |
|
|
|
|
|
|
LUKE
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek
|
Wysłany:
Pon 12:22, 19 Maj 2008 |
|
Direx staje się coraz bardziej popularna firmą. Co się z tym wiąże coraz więcej informacji (z reguły nie sprawdzonych) jest na różnych stronach. Stąd też moja prośba do Piotrosa i wypowiedzenie się na temat tej informacji, znalezionej na pewnym forum tematycznym o ciężarówkach:
Kod: |
Direx to juz 180 zestawów
W firmie polskie załogi latają w podwojnej obsadzie po uni
Na wschodzie jezdza kierowcy z Ukrainy i Białorusi
Około 30 Ukraińców i 20 Białorusinów jezdzi po wschodzie zabierając załadowane naczepy np z Hiszpani przyciągniete przez Polskie załogi 2 osobowe. To tyle najnowszych informacji o firmie.
(C) mieszko ; http://fan4truck.bo.pl |
|
Ostatnio zmieniony przez LUKE dnia Śro 11:07, 21 Maj 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
Quba
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 166 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Pon 16:34, 19 Maj 2008 |
|
Cytat: |
wypowiedzenie się na temat tej informacji, znalezionej na pewnym forum tematycznym o ciężarówkach: |
Luke, tekst, który zamieściłeś jest faktycznie "nieco śmieszny", przynajmniej dla grona osób, które jakieś tam pojęcie o tej firmie mają. Pełen jest przebarwien i "ciekawostek"
Druga strona medalu to..niestety Twoje nie do końca fair postępowanie. Jeżeli ktoś faktycznie tak napisał, cytuj te jego brednie ale.. napisz skąd one pochodzą i kto jest ich autorem. Przytaczasz czyjeś słowa, nie ważne czy my się z nich pośmiejemy czy będziemy czerpać z nich jakąś wiedzę.. Jako admin wiesz, że takie prawo masz i nic Ci tego nie zabroni. Patrząc na to z boku, może to wyglądać, że kogoś wyśmiewamy..Niech to wygląda jak chce, ważne, że my będziemy wiedzieli o co biega.. A może i Kolega nauczy się na drugi raz, że nie sprawdzonych informacji się nie wypisuje.. |
|
|
|
|
rogus18
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WSK
|
Wysłany:
Pon 17:29, 19 Maj 2008 |
|
ja odniose sie do odpowiedzi liska1991... skorzystaj bo warto np. moj tata jezdzi trzy lata i jest bardzo zadowolony |
|
|
|
|
M&A
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 7:44, 20 Maj 2008 |
|
od dłuższego czasu śledzę z dużym zainteresowaniem ten temat i mam kilka pytań do osób kumatych w tych klimatach...
Czy na bazę zjeżdza się po każdym kursie ( każdy kurs rozlicza się na bierząco ) czy nie jest to konieczne? Rozumiem że jak leci się z UE na wschód to nawet jest wskazane zajechać na bazę choćby po pieniądze na wydatki, ale czy jak wraca się ze wschodu to też trzeba zjeżdzać na bazę?
Jak wygląda sprawa zjazdu do domu, czy można zjechać autem do domu na pauze tygodniową? Dodam tylko że jest to po trasie ale 130km od bazy |
|
|
|
|
piotros
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 259 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 13:24, 20 Maj 2008 |
|
Zostałem wywołany do tablicy, więc odpowiadam:
Cytat: |
Direx to juz 180 zestawów
W firmie polskie załogi latają w podwojnej obsadzie po uni
Na wschodzie jezdza kierowcy z Ukrainy i Białorusi
Około 30 Ukraińców i 20 Białorusinów jezdzi po wschodzie zabierając załadowane naczepy np z Hiszpani przyciągniete przez Polskie załogi 2 osobowe |
Jeszcze nie 180, ale 176 ciężarówek już rzeczywiście jest, a chłodni nieco więcej, coby mieć swobodę i elastyczność przy przepinkach
Polskie załogi jeżdżą wszędzie - wschód, zachód, północ i południe i niekoniecznie tylko w podwójnych obsadach i wcale nie tylko po UE
Nie ma u nas żadnego Białorusina, jest kilkunastu kierowców z Ukrainy i oni specjalizują się właśnie głównie w tym kierunku; co nie oznacza oczywiście, że nie jeżdżą czasem i na innych trasach
Zagranicznych kierowców jest kilkunastu, może 20, ale na pewno nie 50 i na pewno nie ma nikogo z Białorusi
Rzeczywiście, całkiem nieźle sprawdza się u nas system przepinek naczep ładowanych na zachodzie, ale na wschód ciągają je także Polacy
Cytat: |
Druga strona medalu to..niestety Twoje nie do końca fair postępowanie. |
Quba, nie zgodzę się z Tobą, choć link do tego tematu z innego tematu by się przydał. Nie ma u nas w firmie człowieka, który ma śledzić to, co ludzie o nas piszą w necie i na forach, a piszą naprawdę dużo dziwnych rzeczy, które budują niewłaściwy wizerunek firmy. Nie raz prostowałem informacje np. o "wschodnich" kierowcach, bo byliśmy przedstawiani jako już całkiem firma dla "innostrańców", gdzie Polacy boją się i nie chcą pracować; tymczasem kierowcy z Ukrainy to dla nas mała grupka
Cytat: |
Czy na bazę zjeżdza się po każdym kursie |
Generalnie tak - bazę mamy tak położoną, że w drodze na wschód i z powrotem np. z Ukrainy, Rosji jest logiczne, żeby tu zajechać. Wiąże się to z tym, że auta są regularnie serwisowane, muszą być myte i dezynfekowane przed załadunkiem, kierowcy muszą się rozliczyć, być w domu itp. Trochę inaczej wygląda sprawa, jak ktoś robi kilka razy pod rząd przerzuty po zachodzie - wtedy, z oczywistego powodu, na bazie nie będzie po każdym transporcie. Ale kilka przerzutów i robimy jakiś dłuższy transport np. do Rosji i kierowca z autem automatycznie pojawiają się u nas na bazie.
Cytat: |
Jak wygląda sprawa zjazdu do domu, czy można zjechać autem do domu na pauze tygodniową? |
Nie wyobrażam sobie trzymać pojazdu np. we Włoszech przez tydzień po to, żeby kierowca odkręcił taką pauzę. Auto nie musi pauzować, tylko kierowca, więc zmiany są robione na bazie. Co do zjazdów do domu - wiele zależy od aktualnej pracy, tego, jak traktujesz swoje obowiązki i pracę....generalnie nie ma mowy o zjeździe do domu z ładunkiem na plecach, bo powstaje ryzyko kradzieży, ale wiem, że czasem koordynatorzy zgadzają się na takie postoje w domu - wszystko zależy od samego kierowcy
Uffff, sporo tego było, ale mam nadzieję, że odpisałem na wszystkie pytania. W razie czego, walcie śmiało |
|
|
|
|
M&A
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 17:02, 20 Maj 2008 |
|
pisząc pauza tygodniowa miałem na myśli pauze 45h lub 24h ...
piotroś - napisałem ci wiadomość na PW |
|
|
|
|
Quba
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 166 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Śro 5:32, 21 Maj 2008 |
|
Cytat: |
Nie ma u nas w firmie człowieka, który ma śledzić to |
Nie, nie. Źle się zrozumieliśmy, jak to chyba zwykle bywa w naszych dyskusjach Chodziło mi o to, że Luke przytoczył czyjeś słowa(nie ważne czy są to brednie czy prawda) nie podając właśnie skąd pochodzą bądź z czyjej klawiatury zostały napisane To, że o Direx-ie czy wielu, wielu innych firmach, które w pewien sposób są widoczne w świecie transportu pisze się różnie to wiadome jest od dawien dawna.. Ale jak już powiedziałem, mnie chodziło o ten chociaż by prosty link..Ale nie ma sensu ładować nadal postów, które nijak odnoszą się do Direx-u. (ale i tak liczę, że Luke doda link ) |
|
|
|
|
Quba
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 166 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Pon 6:21, 02 Cze 2008 |
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
|
LUKE
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek
|
Wysłany:
Pon 14:37, 02 Cze 2008 |
|
Rozmawiałem dziś z jednym z kierowców Direx, i podobno nie ma już podziału na tych co jeżdżą tylko na zachód i na tych co ganiają również na wschód. Podobno ostatnio nie było komu jechać gdzieś na wschód i szef kazał wszystkim wyrabiać wizy. Piotros co się tam się dzieje? |
|
|
|
|
piotros
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 259 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 8:02, 03 Cze 2008 |
|
Dużo zależy po prostu od roboty i jej sezonowości....w chwili obecnej np. zaczyna się dużo transportów owoców z południa - powoli Grecja, Włochy, Hiszpania i firma musi być elastyczna. Kiedy tylko część kierowców ma wizy rosyjskie automatycznie ogranicza się ich możliwości pracy np. na wschód, więc żeby być bardziej elastycznym kierowcy muszą mieć wschodnie wizy, żeby w razie potrzeby jechać bez przepinki |
|
|
|
|
Mariusz
Kierowca
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 1521 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ...Tam gdzie Dworek Piłsudskiego, gdzie Królewskie pije się...
|
Wysłany:
Wto 15:37, 10 Cze 2008 |
|
Apport na swojej stronie oficjalnie ogłosił że jutro strajkują, czy tak samo jest w Direx? Wasze auta też jutro stają w południe ? |
|
|
|
|
piotros
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 259 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 9:01, 11 Cze 2008 |
|
Tak - kierowcy zostali poinformowani o tym, że mają dziś zatrzymać się w południe.
Prywatnie uważam, że ZMPD po raz kolejny pokpiło sprawę, bo niewiele mediów informuje szerzej o tym proteście, szkoda słów, postulaty zbyt ogólne (np. obniżenie ceny napędu czy złagodzenie skutków wysokiego kursu złotówki) i o czymś takim nikt poważnie nie będzie rozmawiał... |
|
|
|
|
piotros
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 259 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 11:41, 11 Cze 2008 |
|
Na wjeździe od Mińska do Warszawy stoi DIREX i chyba z jakieś 4 inne ciężarówki....żenada....żenada......żadnej solidarności w tym środowisku..... |
|
|
|
|
W1 DAMIAN
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WOT->WM
|
Wysłany:
Śro 15:27, 11 Cze 2008 |
|
Powiem Ci kolego, że nie wszystkie firmy wiedzą... W związku nadal jest słaba organizacja i takie akcje są mało skuteczne... Jeśli to byłby coś z rodzaju strajku jak był we Włoszech lub w Hiszpanii...jakby cały tranzyt na wschód i zachód stanął to na pewno ktoś by się tym zainteresował, a takimi akcjami związek nic nie zyska...to ma za małe skutki i tyle. |
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|