FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Tachograf cyfrowy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: analogowiec czy cyfrowy??

analogowiec
38%
 38%  [ 29 ]
cyfrówka
61%
 61%  [ 46 ]
Wszystkich Głosów : 75


Autor Wiadomość
parker



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Łask/k Łodzi

PostWysłany: Czw 19:45, 27 Lip 2006 Powrót do góry

Użytkownicy nowego ''medium'' są zadowoleni ponieważ nie trzeb pamiętać o tarczkach, aczkolwiek użytkownicy analogowców boją sie tych sprzętów jak oggnia. Np. driver z naszej firmy juz sie cieszy na mysl ze wsiadzie w nowe volvo i na cyfrówęę ;D wpisujcie swoje sugestje pzdr. 4 all
Zobacz profil autora
LUKE
Administrator


Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek

PostWysłany: Czw 20:38, 27 Lip 2006 Powrót do góry

Cześć sie cieszy cześć nie. Na analogowych odchodziły przekrety, tarczka "na trupa", albo "pstryczki - śpiochy". A teraz to sie skończy. Wiec Ci co przeginali si eboja, a Ci co nie kabinowali sie o nic nieboja.

Ja osobiście jestem ZA, poniewaz niebedzi ejuz wykorzystywania kierowców (choc i tak jzu mało było).
Zobacz profil autora
Dawido



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Otwock

PostWysłany: Pią 10:11, 28 Lip 2006 Powrót do góry

Ja jestem za cyfrowka. Przynajmnie takjak pisal Luke nie bedzie lamania przepisow co to tachografow. Very Happy
Zobacz profil autora
kateling



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:48, 28 Lip 2006 Powrót do góry

hmm... ale przepisy sa po to aby je lamac Very Happy dzieki straym traczkom zawsze mozna bylo cos wykombionowac teraz juz nie bedzie mozna, chociaz znajac ludzi to oni i tak cos wymysla Very Happy Very Happy
Zobacz profil autora
Miły Wojtek



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WROCŁAW

PostWysłany: Pią 17:14, 28 Lip 2006 Powrót do góry

Cyfrówka -Czego ludzie nie wymyślą
Zobacz profil autora
tomsta86



Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:25, 30 Lip 2006 Powrót do góry

Cyfrowka bedzie lepsza nie bedzie jej mozna oszukac przynajmniej na poczatku
Razz
Zobacz profil autora
Mariusz
Kierowca


Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 1521
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ...Tam gdzie Dworek Piłsudskiego, gdzie Królewskie pije się...

PostWysłany: Nie 22:41, 30 Lip 2006 Powrót do góry

Ja nie mialem jeszcze stycznosci wiekszej z cyfrowym wiec wybieram tradycyjne Razz
Zobacz profil autora
parker



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Łask/k Łodzi

PostWysłany: Pon 11:52, 31 Lip 2006 Powrót do góry

Ja nie wiem jak inni ale mój ojczulek już zamówil karty driverom i oni sie wszyscy ciesza z tego powodu... z drugiej strony maja powód wiecie nowy sprzęciorek .. hmm ale boją sie jak nie zdąrzą to bedą kiblować parenaście kilosów od miejsca rozładunku... i nie ma przekrętów ;D
Zobacz profil autora
Grzesiek



Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Wto 21:12, 15 Sie 2006 Powrót do góry

No chyba lepiej jak wejdą cyfrowe bo skończy się jazda na "wariata" ale czasami jechało się na lewo nawet nie dla szefa ale dla siebie. Ale cóż przepisy są po to aby ich przestrzegać.
Zobacz profil autora
Tirmen
Kierowca


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kozienice

PostWysłany: Wto 18:13, 24 Cze 2008 Powrót do góry

Juz wymyslili... Do podjazdow idealne zeby pauzy se nie zje bac... magnesik sie przyczepia... za kabina przed bakiem sie przyczepia <jest> i nie nalicza nic... czyli do podjazdow tak jak mowilem jest good zeby pauzy nie zrypac...
Ale jestem ZA cyfrowkami tak jak koledzy wczesniej mowili skonczy sie wykorzystywanie. tak jak moj tata jezdzi to typowo na wariata no ale ma stale kółka i weekend w domu nie stoi nie czeka na ladunek jak i na rozladunki... niedawno jeszcze nie narzekał no ale teraz juz mysli nad zmiana roboty...
Powodzonka bajo
Zobacz profil autora
Jaca_Cargo69



Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargard Szczecinski

PostWysłany: Nie 1:34, 29 Cze 2008 Powrót do góry

u nas nowe zelazo tez juz przychodzi z cyfrowkami i powiem szczerze nie ma chetnych. jednak pole manewru sie troche zmniejsza.ja osobiscie uwazam ze pomysl jest niezly choc jeszcze nie do konca dopracowany .... tylko sie zastanawiam jak beda te wszystkie cyfrowe auta zjezdzac w grudniu na swieta ani nie przegniesz, KOWALSKIEGO tarczy nie wsadzisz.... bedzie ciekawie.... szerokosci przyczepnosci
Zobacz profil autora
Iceman
Kierowca


Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rawa Mazowiecka

PostWysłany: Nie 10:07, 29 Cze 2008 Powrót do góry

krzysiek7824 napisał:
Juz wymyslili... Do podjazdow idealne zeby pauzy se nie zje bac... magnesik sie przyczepia... za kabina przed bakiem sie przyczepia <jest> i nie nalicza nic... czyli do podjazdow tak jak mowilem jest good zeby pauzy nie zrypac...

Kolego chyba piszesz o MANie? Bo nie wszędzie jest taki cudowny dostęp, zresztą jaki on cudowny, kierowcy sami na siebie bat kręcą. Zresztą na serwisie i tak zaraz po podłączeniu do komputera ten wykaże błędy impulsatora, a ze skrzynią nie ma żartów.
Wracając do tematu, oczywiście cyfrówka, choć inaczej to wygląda w podwójnej a inaczej w pojedyńczej gdzie tych kilometrów klepiesz w szychcie o połowę mniej.
Choć spotyka się jeszcze i kamikadze, którzy od La Jonguery pociskają na trzech kartach, do czasu...
Zobacz profil autora
Amigo
Kierowca


Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: Nie 18:21, 29 Cze 2008 Powrót do góry

Ja zagłosowałem na analogowy tachograf gdyż ten cyfrowy tak jak piszecie nie jest do końca dopracowany i jeszcze trzeba nad nim popracować bo w analogowym można było coś wykombinować a w tym to wszystko rejestruje komputer i nic nie zrobisz


Pozdrawiam Bryndal Cool
Zobacz profil autora
Kusy-Ursus
Kierowca


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1568
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Ursus

PostWysłany: Pon 7:59, 30 Cze 2008 Powrót do góry

ja zagłosowałem na tradycyjny analogowy Smile troche poczekamy i znajda sie wariaty ze znajda sposób na przekret na cyfrówkach
Zobacz profil autora
scania124l



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:49, 30 Cze 2008 Powrót do góry

ja zagłosowałem na cyfrowy, bo te juz nie tak łatwo oszukać przy każdym otwarciu takiego tacho jest to zapisywane w pamięci użądzenia...
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin