FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Da rade zrobic 4 Moskwy w miesiącu? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
JoHn



Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:54, 02 Sie 2008 Powrót do góry

Skoro jesteś taki driver to powinieneś wiedzieć, że 4 kółek w miesiącu to Ty na Moskwę nie zrobisz. Nawet z Polski.


Ostatnio zmieniony przez JoHn dnia Sob 20:55, 02 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
W1 DAMIAN



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WOT->WM

PostWysłany: Sob 22:14, 02 Sie 2008 Powrót do góry

JoHn napisał:
Skoro jesteś taki driver to powinieneś wiedzieć, że 4 kółek w miesiącu to Ty na Moskwę nie zrobisz. Nawet z Polski.


Tarcze za okno i jazda... tam nie jeździsz z tarczkami, bo jak policja zatrzymuje to i tak im się coś nie spodoba, i trzeba dolarami sypać. Po drugie, im mniej zatrzymujesz się na spanie na parkingach tym bezpieczniej...
Zobacz profil autora
Ship



Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 23:51, 02 Sie 2008 Powrót do góry

Z Traktu Brzeskiego przejmuje naczepe w 2 godziny z rozliczeniem i ogień aby do granicy.
W1 Damian kto chce to płaci ja jak nie złamne ich prawa to nie płace nigdy.
I nawet żeby sie mocno czepili dzwonisz do głównego wydziału policji w danym kraju jesteś obcokrajowcem to z tej racji rutynowa kontrola nie powinna przekroczyć 60 minut
A jak zadzwonisz to byle psina co Cie zatrzymał dostaje taki opier... ze mu ten kapelusik ze łba spada i jedziesz dalej.Jak byś tak płacił za każdym razem to by było mniej conajmiej o te 100$ miesiecznie.
Najbardziej smieszna sytuacja w mojej karierze miała mniejsce w Bobrownikach jak jechalismy od Warszawy na 3 auta.Gosciu białoruska menda sie przypluł że na Euro5 ma być inny certifikat niż my mnielismy.A mnieliśmy taki co akceptują w Niemczech,Polsce i całej europie i za to chciał 50$ albo na parking i czekać na tej jego certifikat.No i ja nie zapłaciłem i chciałem isć do naczelnika a jeden gość powiedział "Jak Ci szef nie daje to nie płać,ja nie bede stał"W takich chwilach człowieka normalnego może sciąć z nóg a naczelnik opierniczył goscia i przejechałem bez żadnego problemu a tamten zapłacił zamiast dziecku coś przywieżć.
Zobacz profil autora
JoHn



Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:14, 04 Sie 2008 Powrót do góry

W1 DAMIAN napisał:
JoHn napisał:
Skoro jesteś taki driver to powinieneś wiedzieć, że 4 kółek w miesiącu to Ty na Moskwę nie zrobisz. Nawet z Polski.


Tarcze za okno i jazda... tam nie jeździsz z tarczkami, bo jak policja zatrzymuje to i tak im się coś nie spodoba, i trzeba dolarami sypać. Po drugie, im mniej zatrzymujesz się na spanie na parkingach tym bezpieczniej...


To chyba normalne, że na Wschodzie nie uwzględnia się tacho. Byłeś kiedyś na Wschodzie? Stoisz 2 dni na tamozni, 2 dni na rozładunku i po 30h w kolejkach. Zrobisz 4 Moskwy?

Tam płacisz 5USD za stajanke i jesteś bezpieczny. Najlepiej wcale się nie zatrzymywać... I stąd biorą się jakieś głupie mity na temat Wschodu.


Ostatnio zmieniony przez JoHn dnia Pon 16:16, 04 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Ship



Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 8:30, 06 Sie 2008 Powrót do góry

JoHn zo Ty gadasz?
Jak masz dobrego brokera to i w 5h na tamożni stoisz i poszet na rozładunek a tam na rozładunku to sie nie czeka prawie wogóle.Oczywiscie są wyjątki ale bardzo mało,u nich aby rampa była wolna i juz masz rozgruszke.A na tamożni(urząd celny)to wszystko zależy od brokera,bo kasa raczej tam nie gra roli skoro biąre tyle towaru.
Kolejki rózne sie zdażają czasami dajesz pod sam szlaban a czasami stoisz 20-30 godzin.
Stajanki są od 5-15$ a na tej np za 10$ masz porządny dusz,dobre jedzenie i nie zażygany plac!!
Mity na temat wschodu sie skonczyły chyba.Teraz w niebezpiecznych miejscach podjedzie pan gajowy i poczeka aż skonczysz pauze 45 minutową bo 10 lat temu to całe wojską mogło być przy aucie a itak go okradli.Kiedyś w promieniu 20-30km od Omska pruło sie ile fabryka dała nie było mocnych nie ważne czy to był rusek,białorus,polak czy niedaj Panie Boże mołdawianin(no ten to już by nie wrucił)
Nawet jak by iskry leciały nikt sie nie zatrzymywał.
Ja musiałem sie 2 lata temu na tamtej drodze załatwic,zatrzymałem sie na przystanku ( biały man automat) 2 mu wrzuciłem był w automacie i dupa że sie sprzegło tarło wyskoczyłęm załatwiłęm sie i akurat gajowszyk podjeżdza i sie zapytał ile ja tam bede,15 minut usłyszał i odpowiedział ze oni zaczekają bo tu kradną.
A była zima,-20 który polak czy niemiec by chciał siedzieć w startm gaziku beż klimy i bez żadnego ogrzewania i czekać na jakiegoś goscia jednego z tak wielu zeby on sobie kawe zrobił?
Zobacz profil autora
JoHn



Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:17, 09 Sie 2008 Powrót do góry

Ship napisał:
JoHn zo Ty gadasz?
Jak masz dobrego brokera to i w 5h na tamożni stoisz i poszet na rozładunek a tam na rozładunku to sie nie czeka prawie wogóle.Oczywiscie są wyjątki ale bardzo mało,u nich aby rampa była wolna i juz masz rozgruszke.A na tamożni(urząd celny)to wszystko zależy od brokera,bo kasa raczej tam nie gra roli skoro biąre tyle towaru.
Kolejki rózne sie zdażają czasami dajesz pod sam szlaban a czasami stoisz 20-30 godzin.
Stajanki są od 5-15$ a na tej np za 10$ masz porządny dusz,dobre jedzenie i nie zażygany plac!!
Mity na temat wschodu sie skonczyły chyba.Teraz w niebezpiecznych miejscach podjedzie pan gajowy i poczeka aż skonczysz pauze 45 minutową bo 10 lat temu to całe wojską mogło być przy aucie a itak go okradli.Kiedyś w promieniu 20-30km od Omska pruło sie ile fabryka dała nie było mocnych nie ważne czy to był rusek,białorus,polak czy niedaj Panie Boże mołdawianin(no ten to już by nie wrucił)
Nawet jak by iskry leciały nikt sie nie zatrzymywał.
Ja musiałem sie 2 lata temu na tamtej drodze załatwic,zatrzymałem sie na przystanku ( biały man automat) 2 mu wrzuciłem był w automacie i dupa że sie sprzegło tarło wyskoczyłęm załatwiłęm sie i akurat gajowszyk podjeżdza i sie zapytał ile ja tam bede,15 minut usłyszał i odpowiedział ze oni zaczekają bo tu kradną.
A była zima,-20 który polak czy niemiec by chciał siedzieć w startm gaziku beż klimy i bez żadnego ogrzewania i czekać na jakiegoś goscia jednego z tak wielu zeby on sobie kawe zrobił?


Może mnie poniosło bo trochę dość denerwujące są te fantazje dzieciaków.
Co do kolejek. Masz rację, że czasami idzie się pod szlaban ale to rzadkość.( Szczególnie na Krasnej albo na Kozłowiczach)
Jezdziłeś na chłodniach z owocami? Byłeś kiedyś na Stupinskim? Na Wiazowskim? Na Hlebnikowie? Podolsku? Tam stoi ze 100 maszyn i zadnych brokerów nie ma. Czekasz aż Cię oformią ze 2 dni. Na niektórch idzie załatwić co by szybciej było ale to już tajemnica
A rozładunki to już zależy. Raz się trafi szybko a raz nie. Ogólnie Moskwa jest najgorsza. Najlepsze są dalekie trasy typu Krasnodar, Czelabińsk.
I nikt mi nie powie, że w miesiącu zrobił 4 Moskwy nawet z Polski.
Zobacz profil autora
Ship



Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 15:26, 09 Sie 2008 Powrót do góry

JoHn a chcesz sie założyć?
Proponuje wystawić propozycje do pracodawców niby taki konkurs każdy z nas stawia conajmiej po 6 tysiecy bo za mniej sie nie oplaca zabijać i napewno pracodawca sie zgodzi bo to i dla niego kasa aby ktoś ustawił 4 Moskwy.
Powiedz dlaczego nikt Ci nie powie ze jedna Moskwa zajmuje 5-6 dni?
Ja mam 24 lata moge gnać na strzał bez kolejek bez snu aby na tamożni dobrze szło i na terminalach kolejki mam w dupie za przeproszeniem,z owocem nie jeżdziłem na Rosje tylko na UA i też tylko do dwóch portów albo na Malińską w Kijowie albo na Rapidt w Charkowie.
Skąd pochodzisz JoHny?
Zobacz profil autora
JoHn



Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:23, 11 Sie 2008 Powrót do góry

Może by i zrobił ale to naprawdę trzeba mieć wszystko ułożone. Zobacz zjeżdżasz w piątek z Moskwy. W pon masz załadunek ale załadowali Cię we wtorek. I już masz wszystko pozamiatane. Lecisz na strzała, zabijasz się i roztamożą Cię ale już nie rozładują. I masz weekend i już kolejnej Moskwy nie zrobisz. Bardzo często dochodzi do takiej sytuacji. Oczywiście mówię tu ciągle o frachtach z PL.
Ja jestem z Łomży.


Ostatnio zmieniony przez JoHn dnia Pon 11:24, 11 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
piotros



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:04, 22 Sie 2008 Powrót do góry

Wszystko zależy od klienta - wiadomo, ze najgorsi są starzy owocarze z Chlebnikowa, Stupińskiego itp....wiadomo - Azerowie....
Ale tacy klienci tracą dobre firmy transportowe i my na przykład już bardzo rzadko jeździmy dla takich klientów. A jest już masa firm, które wiedzą, że czas to pieniądz i są w stanie zagwarantować clenie i rozładunek w przeciągu 2 dni od przyjazdu - tylko z takimi warto teraz pracować!
Zobacz profil autora
JoHn



Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:12, 22 Sie 2008 Powrót do góry

No trzeba powiedzieć, że Stupinski to straszna porażka. Na szczęście i my sobie odpuszczamy to. Kiedyś było ok ale czarnuchy strasznie się teraz panoszą. Choć pewien pan, który współpracuje z Direxem ostatnio ładnie ich pogonił ale to nie temat na forum.
Dawno nie słychać abyście ładowali się u Dreisa, czy Dziada. Przerzuciliście się na Arlon?
Zobacz profil autora
trucker1



Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:43, 03 Wrz 2008 Powrót do góry

Witam wszystkich ja obecnie stoje w kolejce w Dorohusku juz 16godz a zostalo mi do przejechania 2km mysle ze w 24godz powinno sie wszystko zamknac a Wy mowicie ze 4 Moskwy mozna zrobic ja juz mam dzien poslizgu poniewaz nie zwolnono mi kontenera w porcie.
Zobacz profil autora
Piotrek-Magnum



Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:52, 30 Wrz 2008 Powrót do góry

krzysiek7824 napisał:
nie oszukujmy sie Koledzy da rade zrobic 4 moskwy w ciagu miesiaca... wiadomo ze wtedy przeginanie tarczek i jazda na tzw. zapalki jest sprawa normalna ale chlopaki robia 4 kolka w miechu barendrecht->moskwa... zjeżdżają w sobote wieczor, niedziela z rodzina, poniedzialek przed polodniem rusza na zachod we wtorek zaladowany, o 21 oldenzal, rano sroda swiecko, przelot przez polske, objezdzanie kolejek na wschodnich granicach bo koledzy z firmy stoja w niej juz i zarezerwowane miejsce... piatek południe w moskwie zdejmuja towar... i leci do domku no i tak jak wyzej sobota wieczor/noc w domu juz...
tylko ze takie kolka robi I liga (czy tam zolte podkoszulki- ja kto woli) w firmie...

Ha kolego nie oszukujmy sie na ktorej granicy da sie objechac za takie cos to masz juz wętle po obrywane przynajmniej tak bylo za moich czasow 2004/2007 gdy jezdzilismy z jabłkami na UA najczesciej to na dwa składy i tez mozna bylo tak robić bo jeden zaladowal sie juz w grójcu i mógł grzac na granice ale nie było to potrzebne jezdzilismy wtedy z doświadczonym driverem panem leszkiem który właśnie nam to odradzał bo bylo to możliwe ale nie dla wszystkich. Razz
Zobacz profil autora
JoHn



Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:41, 01 Paź 2008 Powrót do góry

Fajne te Twoje obliczenia kolego. Tamożni nie doliczyłeś. Teraz powiedz mi na jakiej tamożni te owoce z Bleijswijk czy Barendrechtu odprawiają? Tak się składa, że moja auta są tam praktycznie kilka razy w tygodniu i mam odmienne zdanie.
Zobacz profil autora
Piotrek-Magnum



Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:24, 01 Paź 2008 Powrót do góry

Kolego krzysiek i co na zachod też bez tarczki a kontrakty to wiesz gdzie mozesz wsadzic liczy sie kolejka i nie wiem jaki by to był driver to ch*ja zrobi.Zgodze sie ze trzy i pół kółka to tak czyli ładunek na holandi i powrót na polske,kolego opisz to dokładnie czyli o której wyjazd tarcza na holandie no i oczywisćie tamoznia.
Zobacz profil autora
JoHn



Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:56, 02 Paź 2008 Powrót do góry

Latacie na pusto? Tak na krzywy ryj przez D? Zero tacha na na zachodzie?
Kamikadze normalnie. Tamożnia to Viazoskiy Dom(pisząć po angielsku:P). Kolega na pewno nie uwierzę Ci, że na Stupinskim w jeden dzień Cie rozładowują tak samą oformiają na Viazoskim. Na prawdę musisz mieć zajebiste układy w co nie wierzę. Nawet Direxy tak szybko z tamtąd nie wyjeżdżają.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin